خوارزم سازه

پیام و تماس جهت خرید

دسته بندی خدمات:

نظافت دوره ای منزل و آپارتمان + نظافتچی ثابت {20٪ تخفیف}

نظافت دوره ای منزل و آپارتمان + نظافتچی ثابت {20٪ تخفیف}

نظافت دوره‌ای منزل به ایجاد محیطی سالم و تمیز کمک می‌کند. پس از یک روز طولانی، بسیاری از افراد انرژی برای نظافت ندارند. کارگران ثابت منزل با ارائه خدمات حرفه‌ای، کیفیت، نظم و آسایش خانه را بهبود می‌بخشند..
افراد متخصص افراد متخصص تضمین خدمات تضمین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته
نظافت دوره ای منزل و آپارتمان + نظافتچی ثابت {20٪ تخفیف}

قیمت نظافت دوره ‌ای منزل و آپارتمان

نوع خدمانهزینه تومان
نظافتچی خانم 4 ساعت۴٠٠.٠٠٠ تا ۶٠٠.٠٠٠
نظافتچی خانم 5 ساعت ۵٠٠.٠٠٠ تا ۸٠٠.٠٠٠
نظافتچی خانم 6 ساعت ۶٠٠.٠٠٠ تا ۹٠٠.٠٠٠
نظافتچی خانم 7 ساعت ۷٠٠.٠٠٠ تا ۱.٠٠٠.٠٠٠
نظافتچی آقا 4 ساعت ۴٠٠.٠٠٠ تا ۵٠٠.٠٠٠
نظافتچی آقا 5 ساعت ۵٠٠.٠٠٠ تا ۶٠٠.٠٠٠
نظافتچی آقا 6 ساعت ۶٠٠.٠٠٠ تا ۷۸٠.٠٠٠
نظافتچی آقا 7 ساعت ۷٠٠.٠٠٠ تا ۸۵٠.٠٠٠

نظافت دوره ای منزل و آپارتمان با هدف ایجاد یک محیط سالم با از بین بردن میکروب‌ها و روح تازه بخشیدن به آن است. چه کسی خانه تمیز و درخشان نمی‌خواهد؟ تعداد کمی از مردم می‌توانند پس از یک روز طولانی و سخت، انرژی خود را صرف نظافت واقعی محیط کنند. کارگر ثابت منزل به شما این امکان را می‌دهد که تمیزکاری را به‌صورت حرفه‌ای اعمال کنید. این افراد در کنار کیفیت ثابتی که ارائه می‌دهند، نظم و آسایش در خانه را نیز بهبود ‌می‌بخشند. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که بفهمید چرا استخدام سرویس نظافت، یک ایده ارزشمند است؛ بنابر این تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نظافت دوره‌ای منزل چه فوایدی دارد؟

نظافت منزل دوره‌ ای به معنای تمیز و ضدعفونی‌ کردن روتین و برنامه‌ریزی شده است. روندی که به‌صورت ماهانه یا هفتگی انجام می‌گیرد و تمام مناطق از جمله قسمت‌هایی که به‌راحتی قابل دسترس نیستند را شامل می‌شود. این فرایند که روی فضاها و اقلام مختلف، صورت می‌گیرد به محیط زندگی و کار، نظم سازماندهی شده می‌بخشد. همچنین، بهداشت را ارتقا می‌دهد و باعث افزایش طول عمر اقلام و سیستم‌های مختلف می‌شود. نظافت منزل دوره ای مزایای بی‌پایانی را هم برای خانه و هم برای سلامتی شما به‌همراه دارد. برخی از مهم‌ترین این مزیت‌ها عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی در زمان

از بزرگ‌ترین مزایای نظافت منزل دوره ای می‌توان صرفه‌جویی در زمان را نام برد. شما از این طریق زمان آزاد بیشتری برای تمرکز روی کارهای مهم، مانند خانواده یا کار خواهید داشت. نظافتچی‌های حرفه‌ای سریع‌تر و کارآمدتر هستند و موثرترین روش‌ها را می‌دانند. همچنین با تکیه بر لوازم و تجهیزات با کیفیت بالا، تمیز کردن را به بهترین نحو به پایان می‌رسانند. آن‌ها می‌توانند چندین ناحیه را به‌طور همزمان ضدعفونی کنند و حتی نواحی که تمیزکاری دشواری دارند و ممکن است از پس آن بر نیایید را با مهارت بالا انجام ‌دهند.

  • کاهش استرس و اضطراب

تمیز نبودن خانه می‌تواند منبع استرس برای افراد پر مشغله و حساس باشد و آرامش و تمرکز روی کار را دشوار ‌کند. داشتن یک نظافتچی، نگرانی و استرس در این خصوص را از بین می‌برد و آزادی ذهن را برای شما فراهم می‌سازد. علاوه‌بر این، آن‌ها وسایل و تجهیزات خود را به‌همراه می‌آورند و دیگر به خرید و ذخیره وسایل تمیزکننده احتیاجی ندارید و نیازی نیست بابت این موضوع هم درگیر باشید.

  • مقرون به‌صرفه بودن

شاید به ظاهر انجام خدمات نظافت منزل دوره ای یک روند هزینه‌زا به نظر آید اما حقیقت این است که با محاسبه در درازمدت، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. استخدام نظافتچی و سرویس تمیزکاری علاوه‌بر این‌که نیاز به خرید وسایل و محصولات شوینده را از میان برمی‌دارد، باعث این می‌شود که شما وقت خود را برای این کار، تلف نکنید. محاسبه این موارد در طولانی‌مدت نشان می‌دهد که استخدام یک نظافتچی ‌دوره‌ای می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد.

  • فواید سلامتی

تمیز و مرتب نگه داشتن و ضدعفونی کردن محیط می‌تواند گردوغبار، مواد حساسیت‌زا و باکتری‌های مضر را از شما و خانه، دور کند. بنابراین، انجام نظافت منزل تاثیر مثبتی بر سلامتی کلی خانواده دارد؛ ضمن این‌که باعث حفظ روحیه شاداب افراد خانواده نیز می‌شود. لازم است که بگوییم آن‌ها به‌صورت حرفه‌ای و آموزش دیده، منزل را تمیز می‌کنند و می‌دانند که کدام مناطق به تمیزکاری بیشتری نیاز دارد. از این طریق می‌توانند از تجمع آلرژن‌ها جلوگیری کنند و احتمال بروز واکنش‌های آلژیک را کاهش دهند.

نظافت دوره‌ای منزل چیست؟

نظافت دوره‌ای منزل چه تفاوتی با نظافت روزانه دارد؟

همان‌طور که از نام این عبارت مشخص است، نظافت روزانه منزل با نظافت منزل دوره ‌ای تفاوت دارد. گاهی شما یک نظافتچی استخدام می‌کنید که به شکل منظم و توافقی به‌صورت هفتگی یا ماهانه، تمیزکاری منزل شما را انجام دهد. این نظافتچی خلاف روند نظافت روزانه با افرادی ثابت برای انجام کارها در خدمت شما هستند. تمیزکاری دوره‌ای بسته به نوع محیط و سطح استفاده، یک بار در هفته یا یک بار در ماه انجام می‌گیرد. توجه کنید که نظافت منزل دوره ‌ای برای اطمینان از بهداشتی بودن و ایمن بودن محل، برای دیگر مکان‌ها هم ضروریت دارد.

نظافت روزانه، رایج‌ترین نوع نظافتی است که به‌طور معمول در مکان‌های عمومی مانند مطب، مدرسه و بیمارستان‌ها انجام می‌گیرد. این نوع نظافت به جلوگیری از جمع شدن گردوغبار و کثیفی‌ها کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که محیط سالمی برای افراد ایجاد می‌شود. استخدام نظافتچی برای تمیز کردن روزانه هر بار باید ثبت سفارش شود و امکان دارد هر روز، افراد جدیدی فرستاده شوند.

فرآیند نظافت روزانه به منظور تمیز نگه داشتن تاسیسات ازطریق جارو کردن، گردگیری، پاک کردن، تخلیه سطل‌ها و زباله‌ها انجام می‌شود. این نوع نظافت باید در مکان‌هایی که بیشترین ترافیک تردد را دارند یا مستعد تجمع کثیفی هستند، اعمال شود. برنامه‌های تمیز کردن آن ممکن است روزانه، 2 بار در روز‌ یا بیشتر باشد.

نظافت دوره‌ای منزل چه تفاوتی با نظافت روزانه دارد؟

استخدام نیروی نظافت به‌صورت هفتگی برای منزل و آپارتمان

باتوجه به این‌که افراد درگیر مشغله‌های زیادی هستند، هفته‌ای یک بار یا بیشتر به نیروی نظافت منزل دوره‌ ای نیاز دارند. شما می‌توانید تمام امور مربوط به تمیزکاری را به این افراد واجد شرایط بسپارید تا به‌طور موثر، نظافت خانه را انجام دهند. با استخدام نیروهای کاربلد رضایتمندی صد در صدی حاصل می‌شود که نتیجه قابل قبولی به‌همراه می‌آورد.

هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام نظافتچی ثابت منزل و آپارتمان، لازم است که نیازها و ترجیحات خانه خود را در نظر بگیرید. دانستن الزامات خاص برای هر نوع نظافت به شما کمک می‌کند تا برنامه تمیزکاری کارآمدتری داشته باشید. بهتر است کاندیدهایی را انتخاب کنید که از لحاظ جنبه فیزیکی، قدرت کافی را داشته باشند و بتوانند برای مدت طولانی نظافت را انجام دهند و خسته نشوند.

در بیشتر موارد روند کار استخدام به این صورت است که ابتدا چند روزی را به شکل آزمایشی در نظر می‌گیرند و نتیجه کار را بررسی می‌کنند، اگر مشتری رضایت کامل داشته باشد با وضع قوانین و توافق مالی، ثبت قرارداد با شرکت مربوطه انجام می‌گیرد. این نکته را هم به خاطر بسپارید که یک نظافتچی ماهر علاوه‌بر داشتن توانایی‌های لازم برای هر نوع نظافت، باید اخلاق خوبی هم داشته باشد.

استخدام نیروی نظافتچی شبانه روزی

برای استخدام نیروی نظافتچی شبانه روزی باید شخصی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد یا ضمانت لازم را از طرف شرکت ارائه دهد. همچنین، نیروی انتخابی باید مهارت انجام کار در شیفت شب را نیز داشته باشد تا در مواقع مورد نیاز بتواند از عهده آن کار برآید که این امر باتوجه به سابقه کاری افراد، مشخص می‌شود. قیمت کارکنان شبانه روزی به مراتب نسبت به نظافتچی‌هایی که در تایم محدود کار انجام می‌دهند، بیشتر است.

بهتر است اگر می‌خواهید نظافت و تمیز نگه داشتن محیط، روزانه انجام گیرد به شرکت معتبری اطلاع دهید و نظافتچی شبانه روزی استخدام کنید. با ارتباط با آن‌ها می‌توانید درصورت نیاز، تعداد مراجعه نظافتچی را افزایش یا کاهش دهید. علاوه‌بر این برای استخدام نیروی کار با شرکت‌هایی قرارداد ببندید که برای سرویس خدمات نظافتی از محصولات سازگار با محیط زیست استفاده می‌کنند. از این طریق می‌توانید سلامتی خانواده را تضمین کنید و خطر استفاده از مواد شوینده مضر را از بین ببرید.

استخدام نیروی نظافتچی شبانه روزی

نظافت دوره ‌ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ضروری است که قبل از استخدام یک نظافتچی برای نظافت منزل دوره ای بدانید که خدمات، خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها شامل چه مواردی است. اگر فرایند استخدام بدون هیچ آگاهی انجام گیرد، مطمئن باشید که افراد اشتباهی را وارد محیط خود می‌کنید. از آن‌جا که پیدا کردن کارکنان خوب، چالش برانگیزترین بخش یک تجارت نظافتی است، بنابراین باید فاکتورهای لازم را بررسی کنید. در این‌جا ویژگی‌هایی وجود دارند که قبل از استخدام نیروی کار باید در نظر بگیرید و آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

  • تجربه و شایستگی بالا

مطمئن شوید که نظافتچی باتجربه‌ای را انتخاب کرده‌اید که برای نظافت منزل دوره ای درک بهتری از نحوه تمیز کردن انواع سطوح دارد. از قبل، تجربه و شایستگی آن را بررسی کنید و فردی را برگزینید که بتواند در کار خود عملکرد بهتری داشته باشد. تمیزکار باید متعهد به ارائه خدمات عالی باشد و به کار خود افتخار کند تا فراتر از انتظارات شما ظاهر شود.

  • قابل اعتماد و با آبرو

قبل از این‌که کارگر ثابت برای نظافت دوره ای خانه استخدام کنید، وقت بگذارید و درباره شرکت نظافتی تحقیق کنید. بهتر است قابل اعتمادترین سرویس که مشتریان از آن‌ها راضی بوده‌اند، انتخاب شما باشد. ضمن این‌که افراد به نیروی کاری نیاز دارند که هم بتواند از عهده کار برآید هم خانه را ایمن نگه دارد.

  • کیفیت خدماتی بالا

نیروی کار در نظافت منزل دوره ای باید با دقت به جزئیات گوش دهد تا بتواند خدمات را مطابق با انتظارات شما انجام دهد. از استخدام هر کسی که برای تکمیل کار از میانبرها استفاده می‌کند، اجتناب کنید. به عبارت دیگر، کیفیت خدمات به توانایی آن‌ها در توجه به جزئیات بستگی دارد. ضمن این‌که آن‌ها نباید فقط سطوح را تمیز کنند؛ باید به هر گوشه و کنار توجه داشته باشند و اقدامات پاکسازی را با کیفیت بالا انجام دهند.

  • وقت شناس و کارآمد

تمیزکاری اولیه ممکن است به‌دلیل کثیف‌تر بودن بیشتر از قرارهای بعدی طول بکشد؛ نظافتچی باید در نظافت منزل دوره ای چیدمان خانه شما و نحوه پاکسازی کارآمد را مشخص کند. از آن‌جا که وقت شناس بودن و احترام گذاشتن به زمان ضروری است، باید ارزش خدمات به‌موقع را درک کنند. در ساعات مقرر شده، بدون هیچ دیر آمدگی به محیط کار خود برسند و طبق قوانین پیش روند. درصورت بروز هر نوع تاخیری به شما اطلاع دهند و نظافت را در زمان توافق شده به پایان برسانند.

  • صادق و راستگو

گاهی اوقات نظافتچی در ساعاتی که شما در خانه نیستید، برای تمیزکاری می‌آید؛ بنابراین، باید یک فرد صادق و قابل اعتماد استخدام کنید. مشتریان خانه خود را به آن‌ها می‌سپارند و اقلامی خواهند داشت که با ارزش هستند. در نتیجه به یک سرویس نظافت با استانداردهای اخلاقی بالا نیاز دارید. همچنین، باید سخت کار کنند و زمان، تلاش و انرژی لازم را برای نظافت بگذارند.

اعزام نظافتچی دوره ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

معرفی انواع خدمات دوره‌ ای برای مکان‌های مختلف چگونه است؟

نیروی کار برای نظافت منزل دوره ای برای کارهای روزانه و هفتگی، طبق قاعده تعریف شده در قرارداد پیش می‌رود. این خدمات حیاتی که مشاغل باید در برنامه سالانه خود بگنجانند از نیازهای اساسی هر سازمان و مجموعه‌ای به شمار می‌آید. در مجموع برای رسیدگی به بخش‌هایی از محل شما طراحی شده است که درصورت عدم استفاده، حفظ استاندارد بالای بهداشت و نظافت را دشوار می‌کند.

خدمات نظافت منزل دوره ‌ای در مکان‌های مختلف، متفاوت و گسترده است. برای هر کدام، پرسنلی آموزش دیده و مجرب وجود دارند که قادر به سرویس‌دهی تخصصی در امر نظافت هستند. در ادامه انواع خدمات نظافت دوره‌ای را در مکان‌های مختلف آورده‌ایم.

نظافت هفتگی منزل

نظافت منزل دوره ای به‌صورت هفتگی به شما کمک می‌کند تا به‌طور منظم تاثیر عالی آن را ببینید و از محیط خود لذت ببرید. خدمات اولیه نظافت منزل شامل گردگیری، جاروبرقی کشیدن، تمیز کردن حمام و سطوح آشپزخانه می‌شود. همچنین، این سرویس چیدن تخت‌خواب، تخلیه زباله و مرتب کردن عمومی را در برمی‌گیرد. نظافتچی حرفه‌ای باید خدمات تمیزکاری را با کیفیت بالا انجام دهد و تجهیزات و محصولات نظافتی لازم را داشته باشد.

نظافت دوره ‌ای شرکت و محل کار

هر کسب‌وکاری ممکن است هر از گاهی نامرتب و به‌هم ریخته شود و به نظافت عمقی نیاز پیدا کند. علاوه‌بر این، کنترل عفونت و تمیز نگه داشتن شرکت‌هایی که کارکنان و بازدیدکنندگان زیادی دارند، کمی سخت است و باید به‌طور منظم انجام شود. برخی از شرکت‌ها به خدمات تمیز کردن روزانه و بعضی دیگر به تمیز کردن دوره‌ای، نیازمند هستند. از خدمات نظافتی برای شرکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظافت اتاق مدیر
  • نظافت اتاق پرسنل
  • نظافت مانیتورها و کیبوردها
  • نظافت مایکروفر و یخچال در محل کار
  • نظافت سرویس‌های بهداشتی
  • نظافت لابی شرکت
  • نظافت درب و راهروهای ورودی

نظافت دوره ‌ای راه پله و مشاعات

تمیز کردن پله‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شود و موقعیت ناخوشایند و غیربهداشتی ایجاد می‌کند. درصورتی که راه پله‌، فضای پر رفت‌وآمدی است و همه افراد ساکن از آن استفاده می‌کنند که باید در اولویت باشد. در نظافت منزل دوره ای راه پله به‌طور کامل تمیز می‌شود که کیفیت زندگی ساکنان را بهبود می‌بخشد و ارزش ملک را افزایش می‌دهد. البته، هزینه نظافت مشاعات باید در میان ساکنین تمام واحدها تقسیم شود. در زیر خدماتی که برای تمیز کردن پله‌های آپارتمان ارائه می‌شوند را آورده‌ایم:

  • نظافت کامل پله‌ها
  • از بین بردن لکه‌ها
  • نظافت نرده‌ها
  • تمیز کردن آسانسور

اعزام نظافتچی دوره ای شبانه روزی

در کنار نیروی نظافت منزل دوره ای هفتگی و ماهانه، نظافتچی شبانه روزی هم وجود دارد اما به‌طور معمول برای نظافت خانه کم‌تر استخدام می‌شود. گاهی دوست دارید به‌خاطر رفت‌وآمد زیاد در شرکت، فضای خود را همیشه تمیز، مرتب و منظم نگه دارید تا بتوانید تا حد ممکن به کارکرد بهتری دست یابید.

برای تمیز کردن شرکت، باید از اعزام نظافتچی دوره ‌ای شبانه روزی استفاده کنید که بهترین راه برای حفظ ظاهر خوب و تامین سلامتی کارکنان است. البته این خدمات شبانه روزی بسته به نیاز و اندازه شرکت دارد و در سطوح کاری مختلف انجام می‌گیرد. برخی از فعالیت‌ها باید در روز 2 بار یا بیشتر انجام شوند؛ درحالی که بعضی دیگر، نیاز به تمیز کردن هفتگی دارند.نظافت دوره ای منزل آپارتمان توسط نظافتچی ثابت منزل

قیمت خدمات نظافت دوره ‌ای چگونه محاسبه می‌شود؟

برای محاسبه هزینه نظافت منزل دوره ای ابتدا باید تعیین کنید که برای چند ساعت به سرویس نیاز دارید. ضمن این‌که مشخص کردن جنسیت نظافتچی و میزان حجم کاری در محاسبه قیمت، تاثیرگذار است. باتوجه به عرف بازار، هزینه هر ساعت اضافه کاری برای نظافتچی خانم و آقا ۱٠٠.٠٠٠ تا ۱۵٠.٠٠٠ تومان است. جدول زیر قیمت خدمات نظافت را بسته به جنسیت و میزان ساعات کاری نشان می‌دهد.

نظافتچی ثابت منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟

نظافت منزل دوره ای ممکن است کاری دلهره‌آور به نظر برسد اما تقسیم آن به مراحل قابل کنترل می‌تواند این فرایند را آسان‌تر کند. ایجاد یک چک لیست، نقشه راه شما برای یک روال تمیز کردن دوره‌ای موثر است و باعث می‌شود که در طول تمیز کردن هیچ منطقه‌ای نادیده گرفته نشود. قبل از اعزام نظافتچی دوره ای برای شروع، اطمینان حاصل کنید که تمام لوازم و تجهیزات لازم را دارید تا درحین نظافت، مجبور به متوقف کردن کار نشوید. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • گردگیری جامع

گردوغبار در مناطقی که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، وجود دارد که بر کیفیت هوای داخل خانه و تمیزی کل فضا تاثیر می‌گذارد. ‌می‌توانید از پارچه‌های میکروفیبر برای سطوح استفاده کنید و دسترسی خود را به گوشه‌های سقف، پشت مبلمان و قفسه‌های بلند گسترش دهید. از گردگیر یا چوب دستی برای از بین بردن تار عنکبوت و آلودگی‌ها برای مکان‌های مرتفع استفاده کنید. توجه کنید که استفاده از وسایل الکترونیکی و هواکش را برای راحت تنفس کردن، فراموش نکنید.

  • جاروبرقی عمیق

از آن‌جا که کثیفی و مواد حساسیت‌زا، کیفیت هوا و طول عمر کفپوش شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، باید به‌طور منظم جارو برقی بکشید. در نظافت منزل دوره ای با تمرکز بر مناطق پرتردد، فرش‌ها و موکت‌ها را به‌خوبی جارو بزنید و درصورت نیاز برای تمیز کردن عمیق‌تر از فرش‌شویی استفاده کنید.

  • پاکسازی کامل

کف حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی همیشه حاوی میکروب‌ها و باکتری‌ها هستند؛ بنابراین باید از شوینده‌های مناسب استفاده کنید. روی مناطق مستعد نشت و ترافیک پا تمرکز بیشتری داشته باشید و دستگیره درها، کلیدهای چراغ و قرنیزه‌ها را ضدعفونی و با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

  • لوازم آشپزخانه و کابینت

در این مرحله از نظافت منزل دوره ای باید تمام چربی و ذرات غذا که در آشپزخانه روی سطوح، جمع شده‌اند را از بین ببرید. وسایل آشپزخانه مانند فر، مایکروویو و یخچال را چه از داخل و چه بیرون به‌طور منظم تمیز کنید. علاوه‌بر این کابینت‌ها را نیز باید با دستمال‌های متناسب با پوشش آن‌ها، پاکسازی کنید.

  • وسایل حمام و گروت

حمام‌ها مهم‌ترین مناطقی هستند که درحین انجام خدمات نظافتی نیاز به توجه ویژه دارند. ضدعفونی کردن تمام سطح حمام، توالت‌ها و وان‌ها باید با دقت بیشتری انجام گیرد. برای جلوگیری از رشد کپک، کاشی و دوغاب را با تمیزکننده مناسب بشویید. وسایل حمام را ضدعفونی کنید که برای این کار می‌توان از پاک‌کننده‌های مخصوص حمام استفاده کرد. در ضمن برای نتایج مطلوب نظافت، شیرآلات، دستگیره‌ها و سردوش‌ها را هم فراموش نکنید.

  • تمیز کردن پنجره و پرده

پنجره‌های تمیز می‌توانند ظاهر خانه شما را تغییر دهند و نور بیشتری را وارد کنند. پنجره‌ها را از داخل و خارج تمیز کنید و پرده‌ها را شستشو دهید تا دید بهتری ایجاد شود. سرویس نظافت منزل دوره ای به شما تضمین می‌دهد که با پاک کردن قاب‌، شیشه‌ها و لبه‌های پنجره، جذابیت کلی خانه شما افزایش می‌یابد.

کارگر ثابت برای نظافت دوره ای خانه

نظافت دوره‌ ای منزل و محل کار با افراد متخصص در سه سوته

نظافت منزل دوره ای با افراد متخصص سه سوته، این اطمینان را می‌دهد که مکان شما مرتب و عاری از هر نوع میکروب می‌شود. این تیم به‌طور کامل آموزش دیده‌اند و تجربه زیادی در نظافت‌دهی دارند. فرقی نمی‌کند که فضای شما دفتر، منزل، فروشگاه یا هر جای دیگری باشد، کلینیک نظافت ساختمان سه سوته بهترین انتخاب برای شما است.

نظافت یک امر تجملی نیست، بلکه یک نیاز اساسی است؛ بنابراین با مشاوره می‌توانید از خدمات نظافتی مطابق با نیازهای خود آگاه شوید. همچنین از یک محیط منزل و کاری تمیز و منظم لذت ببرید. ضمن این‌که این تیم درحین این‌که بهره‌وری را افزایش می‌دهد، باعث سود کسب‌وکار شما هم می‌شود.

سخن پایانی

نظافت منزل دوره ‌ای برای یک سبک زندگی سالم و سازنده چه در خانه و چه در محل کار ضروری است. هنگام در نظر گرفتن دامنه خدمات ارائه شده، نیازهای خاص خانه و ترجیحات نظافتی خود را ارزیابی کنید و بر اساس آن پیش روید. چنان‌چه از کار انجام شده راضی نباشید، می‌توانید این موضوع را با شرکت مربوطه در میان بگذارید. به این دلیل که آن‌ها هم سعی می‌کنند شما را راضی نگه دارند و خدمات با کیفیت ارائه دهند. در مجموع هدف از نظافت علاوه‌بر افزایش جذابیت بصری فضای زندگی، ایجاد محیطی سالم به دور از آلژن‌ها و میکروب‌ها است. با این کار افراد در آن محیط از لحاظ ذهنی نیز آرامش بیشتری پیدا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *