خوارزم سازه

پیام و تماس جهت خرید

دسته بندی خدمات:

تعمیر یخچال ال جی تهران – سرویس فوری در منزل {اعزام نمایندگی}

تعمیر یخچال ال جی تهران – سرویس فوری در منزل {اعزام نمایندگی}

اگر یخچال ال‌جی شما دچار مشکل شده و به دنبال تعمیرات سریع و حرفه‌ای در تهران هستید، سه سوته اینجاست تا با خدماتی بی‌نظیر و تخصصی، نگرانی‌های شما در مورد تعمیر یخچال ال جی را برطرف کند. ما با تیمی مجرب و استفاده از قطعات اصلی، یخچال شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنیم تا کیفیت و عملکرد آن مثل روز اول شود.
افراد متخصص افراد متخصص تضمین خدمات تضمین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته
تعمیر یخچال ال جی تهران – سرویس فوری در منزل {اعزام نمایندگی}

قیمت تعمیر یخچال ال جی در تهران

قیمت تعمیر یخچال ال جی در تهرانهزینه (تومان)
شارژ گاز یخچال420.000 الی 950.000
رفع نشتی و وکیوم کامل گاز یخچال120.000
اضافه کردن کندانسور ضمیمه 120.000 الی 320.000
شستشوی کامل مدار یخچال35.000
تعویض فیلتر درایر یخچال30.000
تعویض ترموستات یخچال170.000 الی 370.000
فن موتور یخچال 130.000 الی 750.000
تعویض فن یخچال داخل معمولی170.000 الی 390.000
تعویض فن یخچال داخل سرامیکی630.000 الی 1.900.000
تعویض رگلاژ درب یخچال50.000
تعویض رگلاژ درب فریزر45.000
تعمیر برد یخچالبا توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
تعویض تایمر یخچال250.000 الی 390.000
نوار درب یخچال330.000 الی 950.000
لولای درب یخچال80.000 الی 130.000
کمپرسور یخچال1.300.000 الی 3.400.000
تعویض کمپرسور یخچال130.000 الی 230.000
تعویض رله اورلود کمپرسور یخچال120.000 الی 280.000
شارژ گاز کمپرسور یخچال440.000 الی 820.000
تعویض المنت یخچال470.000 الی 720.000
تعمیر و تعویض سنسور دیفراست یخچال270.000 الی 630.000
تعویض درب یخچال ساید270.000 الی 470.000
تعمیر و تعویض دمپر رله استارت یخچال 450.000 الی 700.000
تعمیر و تعویض اواپراتور یخچال650.000 الی 980.000
تعویض اتومات یخچال430.000 الی 630.000
تعمیر آبسردکن یخچال130.000 الی 370.000
تعمیر یخساز یخچال290.000 الی 770.000
رفع نشتی یخچال130.000 الی 370.000
ترموستات330/000 الی 540/000

خدمات تعمیر یخچال ال‌ جی در تهران، با بهره‌گیری از تکنسین‌های حرفه‌ای و قطعات اورجینال، آماده است تا در کمترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را برطرف کند. اگر به دنبال تعمیراتی با کیفیت و مطمئن هستید، ما در سه سوته کنار شما هستیم تا یخچال شما را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

چرا تعمیرات منظم یخچال ال جی ضروری است؟

تعمیرات منظم یخچال یکی از فعالیت های ضروری است که می توانید برای افزایش طول عمر مفید یخچال خود انجام دهید. برخی کارهای ساده مانند تمیز کردن کویل های کندانسور، می تواند به کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه قبض برق شما کمک کند.

  • اطمینان از عملکرد

تعمیرات منظم یخچال همچنین برای اطمینان از عملکرد روان و کارآمد دستگاه‌های شما مهم است که به نوبه خود به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

  • جلوگیری از خرابی

تعمیر یخچال به صورت منظم برای جلوگیری از خرابی های غیرمنتظره و تعمیرات پرهزینه ضروری است. رعایت منظم بررسی های تعمیر و نگهداری می تواند به کاهش احتمال خرابی دستگاه های پرهزینه کمک کند. علاوه بر این، مزایای بی‌شماری مانند بهبود بازده، طول عمر بیشتر لوازم خانگی و هزینه‌های انرژی کمتر برای شما به دست می‌آید.

  • شناسایی مشکلات احتمالی

این کار همچنین می تواند به شناسایی مشکلات احتمالی قبل از اینکه خیلی جدی شود کمک کند، بنابراین در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

  • افزایش کارایی

در نهایت تعمیر و نگهداری منظم یخچال برای اینکه دستگاه شما با حداکثر کارایی کار کند و برای دستیابی به بهترین عمر آن ضروری است.

 

تعمیرات منظم یخچال ال جی

 

نکاتی برای انتخاب بهترین خدمات تعمیر یخچال ال جی در تهران

برای انتخاب خدمات تعمیر یخچال ال جی باید توجه داشته باشید که حتما از مراکز معتبر کمک بخواهید. زیرا اگر از مراکز غیرمعتبر و تکنسین های فاقد دانش و اطلاعات لازم کمک بگیرید، ممکن است دستگاه شما دچار مشکلات جدی شود. برندهای مطرح همچون ال جی که دارای سیستم های پیشرفته و به روزی هستند نیاز است حتما توسط افراد خبره و آموزش دیده بررسی شوند.

افراد آموزش دیده به دلیل داشتن اطلاعات به روز، می توانند به شما کمک شایانی نمایند. همانطور که این افراد می توانند برای برطرف کردن مشکل یخچال شما کارساز باشند، افراد آموزش ندیده و مبتدی نیز می توانند منجر به صدمه و آسیب به سیستم های داخلی دستگاه شما شوند. پس این موضوع را در نظر داشته باشید.

در ادامه یک سری نکات را بررسی خواهیم کرد که می تواند به شما کمک نماید بهترین خدمات را انتخاب کنید:

  • قبل از انتخاب مرکز خدماتی مورد نظر، ابتدا سابقه فعالیت را در نظر بگیرید. اگرچه این عامل خیلی مهم نیست؛ اما می تواند در کیفیت خدمات دریافتی بسیار تاثیرگذار باشد.
  • مورد بعدی که می توانید در نظر داشته باشید، مطالعه نظرات افرادی قبلی است که از خدمات آن مرکز بهره برده اند. طبیعی است که نظرات مثبت باید بیشتر از نظرات منفی باشد.
  • در آخر نیز به شما توصیه می کنیم حتما از مرکز مورد نظر گارانتی خدمات بخواهید تا در صورتی که مشکلی پیش آمد بتوانید از حقوق خود دفاع کنید.

سرویس فوری تعمیر یخچال ال جی در منزل چگونه کار می‌کند؟

یکی از خدمات بسیار رایج و محبوب برای سرویس تعمیر یخچال ال جی، استفاده از خدمات در منزل است. این مدل از خدمات کارایی بسیار بیشتری نسبت به خدمات بیرون از منزل دارد و می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی بسیاری ایجاد نماید.

در واقع نیازی به بیرون بردن یخچال از منزل نیست و شما تعیین خواهید کرد که تکنسین چه روز و ساعتی برای ارائه خدمات مراجعه نماید.

به علاوه تمامی خدمات در منزل نیز دارای گارانتی هستند و در صورتی که مشکلی پیش بیاید می توانید از امتیاز گارانتی استفاده نمایید.

در ادامه فرانید و مزایای دریافت خدمات در منزل را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

سرویس تعمیر یخچال ال جی

 

فرآیند درخواست سرویس فوری تعمیر یخچال ال جی

برای دریافت سرویس فوری تعمیر یخچال ال جی، ابتدا نیاز است با مرکز مورد نظر تماس حاصل نمایید. برای دریافت خدمات از سه سوته کافی است با شماره تلفن تعمیرکار یخچال 09021757566 تماس بگیرید.

پس از تماس ابتدا به شما مشاوره رایگان در رابطه با نحوه برطرف کردن مشکل داده خواهد شد. البته این مورد برای مواقعی است که مشکل خیلی تخصصی نباشد.

در صورتی که نیاز فوری به تعمیرکار داشتید، مشکل به تعمیرکاران ارجاع داده شده و هرکدام که در نزدیک ترین مسافت به شما بودند اعزام می شوند. البته قبل از اعزام، با شما زمان و تاریخ هماهنگ خواهد شد.

 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل

با دریافت خدمات در منزل، نیازی به مراجعه به بیرون از منزل نخواهید داشت. از آنجایی که یخچال وسیله ای بزرگ و سنگین است و شرایط حمل و نقل مشکلی دارد، قطعا دریافت خدمات در منزل از این نظر بهترین گزینه خواهد بود.

مزیت بعدی که شامل خدمات منزل می شود، عدم اتلاف وقت برای منتظر ماندن جهت دریافت خدمات است. بیشتر خدمات بیرون از منزل نیاز به مدت زمان زیادی خواهند داشت که شما باید منتظر بمانید تا متخصص مربوطه وسیله را بررسی نماید؛ اما با خدمات در منزل این شرایط وجود نداشته و شما می توانید به صورت فوری وسیله خود را بررسی کنید.

مورد بعدی نظارت خودتان بر فرایند تعمیر و حتی دریافت راهنمایی از تعمیرکار است. این افراد می توانند به شما توضیحاتی ارائه دهند که از وقوع مجدد همان مشکل جلوگیری خواهد کرد.

 

استفاده از قطعات یدکی اصلی در تعمیر یخچال ال جی

یکی از نکات مهم در هنگام دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی، گارانتی استفاده از قطعات یدکی اصلی است. در واقع کیفیت عملکرد وسیله شما به قطعات آن بستگی دارد و اگر در آن از قطعات نامناسب استفاده شود، قطعا وسیله ایراد پیدا کرده و دچار مشکل می شود. استفاده از قطعات اصلی برای برندهایی همچون ال جی نیز بسیار مهم است؛ زیرا این برندها وارداتی  هستند و از طرفی قطعات فیک در بازار زیاد است. پس مهم است که حتما از مراکز و افراد معتبر کمک بگیرید تا بتوانید از بابت اصل بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. در ادامه دلایل استفاده از قطعات اصل را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

 

چرا قطعات یدکی اصلی در تعمیر یخچال ال جی مهم هستند؟

قطعات اصلی لوازم خانگی در مقایسه با قطعات  فیک گرانتر هستند. آنها توسط سازنده دستگاه یا یک شرکت تابعه تأیید شده ساخته شده اند. استفاده از این قطعات چندین مزیت متمایز دارد، از جمله:

  • تناسب با دستگاه

قطعات اصلی به طور خاص برای محصول طراحی شده اند و این موضوع بسیار مهمی است که قطعه از هر نظر با دستگاه تناسب داشته باشد.

  • کیفیت بالاتر

این مورد کاملا بدیهی است که قطعات اصلی طول عمر بیشتری داشته و کیفیت بالاتری دارند. قطعات فیک نه تنها این ویژگی ها را ندارند حتی به دستگاه شما آسیب نیز وارد می کنند.

  • گارانتی

اکثر قطعات اصلی دارای ضمانت نامه جامع هستند. اگر قطعه یدکی از کار بیفتد یا به نوعی معیوب باشد، گارانتی شامل تعویض یا تعمیر می شود.

تفاوت قطعات اصلی و غیراصلی در تعمیرات یخچال ال جی

در حال حاضر به دلیل بازار گرم قطعات فیک، واقعا تشخیص موارد اصلی از غیراصلی دشوار است. به صورت کلی این موضوع برای تمامی قطعات الکترونیک کار می کند و شما شاید به راحتی نتوانید از ظاهر اصل و یا تقلبی بودن قطعات را تشخیص دهید. این موضوع را تنها تکنسین های ماهر که دستی بر آتش دارند، متوجه خواهند شد. این افراد با یک سری ترفندها می توانند این موضوع را تشخیص دهند.

به طور مثال یکی از ترفندهای بسیار تخصصی در این حوزه، آزمایش قطعه از نظر ویژگی های الکترونیکی مانند ولتاژ و مقاومت است. از آنجایی که تکنسین ها با ویژگی های قطعات اصلی آشنا هستند، می توانند این مورد را روی قطعه ها آزمایش کرده و تشخیص دهند که این قطعه اصل یا فیک است.

مشکلات رایج در یخچال‌ های ال جی و راه‌حل‌های آنها

یخچال‌های ال‌جی لوازم مدرن و پیشرفته‌ای هستند که دارای فناوری پیشرفته هستند، اما ممکن است مشکلاتی گاه به گاه پیش بیاید. به طور مثال ممکن است خیلی سرد یا گرم باشند، یخ‌زدایی نکنند، صدای بیش از حد تولید کنند، نشتی داشته باشند، یا با خرابی یخ‌ساز یا آب‌پاش مواجه شوند.

5 مشکل رایج یخچال ال جی شامل موارد زیر می شود:

5 مشکل رایج یخچال ال جی به همراه راه حل
مشکل  راه حل
نشت آب در داخل یخچال ال جی خط تخلیه را تمیز کرده و درزگیر درب را بررسی کنید.
سر و صدای زیاد یخچال را تراز کنید و موانع فن را برطرف نمایید.
خنک کننده ناکافی تنظیمات دما را تنظیم کنید و کویل های کندانسور را تمیز کنید.
کد خطای FF برد PCB را ریست کنید یا موتور فن فریزر را تعویض کنید.
نشت آب سیستم تخلیه یخ زدایی را پاک کنید یا دریچه های آب را تعویض کنید.

 

در ادامه می توانید بررسی عمیق تری از مشکلات و دستورالعمل های دقیق برای حل آنها پیدا کنید، خواه این مشکلات مربوط به دما، سر و صدا، یا مشکل دستگاه پخش کننده آب یا یخ باشد.

مشکل خنک نکردن یخچال ال جی و راه‌ حل‌ های آن

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه عیب یابی یخچالی که خنک نمی شود را بررسی کنیم و راهکارهای مفید را به شما ارائه دهیم.

هنگامی که یخچال دمای مناسب خود را حفظ نمی کند، ممکن است چند علامت هشدار دهنده وجود داشته باشد، که یکی از واضح ترین آن ها فاسد شدن مواد غذایی است.

برای عیب یابی علت سرد نشدن یخچال و دریافت راهنمایی و ایده برای یافتن راه حل از راهنمای زیر استفاده کنید.

  • محل نصب

جایی که یخچال خود را نصب می کنید می تواند بر میزان توانایی دستگاه در حفظ دمای خنک کننده مناسب خود تأثیر بگذارد. برای استفاده از یخچال در داخل منزل، بررسی کنید که یخچال شما در مکانی با فاصله کافی در کناره ها و پشت دستگاه نصب شده باشد تا جریان هوا مناسب باشد. به طور معمول، یخچال ها به فاصله ½ اینچ در کناره و 1 اینچ در پشت نیاز دارند. اگر یخچال شما فضای خالی مناسبی ندارد، ممکن است لازم باشد آن را جابجا کنید.

  • سازمان دهی مواد غذایی

یخچال هایی که بیش از حد پر شده اند، ممکن است در تنظیم دمای خنک با مشکل مواجه شوند. این به این دلیل است که غذای سازمان نیافته می تواند از جریان مناسب هوا در داخل دستگاه جلوگیری کند.

  • کویل های کندانسور کثیف شده

کویل های کندانسور به یخچال شما کمک می کنند تا به خوبی خنک شود، اما اگر با گرد و غبار، چربی یا تار عنکبوت پوشانده شوند، نمی توانند کار کنند. اگر یخچال شما به دلیل کثیف بودن کویل های کندانسور خنک نمی شود، ممکن است لازم باشد آنها را سریع تمیز کنید. دستورالعمل‌های تمیز کردن کویل‌های کندانسور بسته به مدل یخچال متفاوت است، بنابراین قبل از شروع تمیز کردن، حتماً با دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید.

  • مسدود شدن دریچه های هوا

اگر یخچال شما خنک نمی شود، ممکن است دریچه های هوا مسدود شده باشند. دریچه های هوا مسدود شده می توانند از فیلتر شدن هوای خنک در داخل دستگاه جلوگیری کنند. دریچه های داخل یخچال و فریزر خود را بررسی کنید و وسایلی را که ممکن است آنها را مسدود کرده است بردارید.

  • نصب بدون تراز

نصب مناسب تراز به کارکرد یخچال شما در بهترین حالت کمک می کند. برای بررسی اینکه آیا یخچال شما به درستی نصب شده است یا خیر، سطحی را روی زمین زیر یخچال قرار دهید تا ببینید آیا دستگاه روی سطح صاف و یکدست نصب شده است یا خیر. اگر یخچال تراز نیست، ممکن است نیاز به نصب دوباره برای تراز نگه داشتن آن داشته باشید.

 

تعمیرکار یخچال ال جی

 

مشکلات مربوط به یخ‌ساز ال جی و روش‌های رفع آن

برای برطرف کردن مشکلات یخ ساز می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

در ابتدا مطمئن شوید که یخچال شما برق دارد و سپس یخ ساز خود را ریست کنید.

سوئیچ یخ ساز را بررسی کنید. این کلید معمولاً در پشت سطل یخ قرار دارد و اغلب به طور تصادفی خاموش می شود. اگر سوئیچ روشن است اما یخ ساز هنوز کار نمی کند، با یک مولتی متر کلید را از نظر تداوم بررسی کنید. در صورت نیاز تعویض کنید.

بازوی کنترل را بررسی کنید. بازوی کنترل یک میله فلزی است که به یک کلید جهتی متصل است. وقتی سینی یخ پر شد، بازو به حالت عمودی خود رانده می شود. بازو را پایین بیاورید تا تولید یخ از سر گرفته شود.

یخ ساز شما ممکن است تولید یخ را در حالی که فیلتر آب مسدود است و چراغ جایگزین روشن است متوقف کند. این یک اقدام احتیاطی ایمنی است که از ساخت یخ بی کیفیت دستگاه جلوگیری می کند.

اگر از آخرین باری که فیلتر آب یخچال خود را تعویض کرده اید بیش از 6 ماه می گذرد، همین الان آن را تعویض کنید.

  • انسداد کانال یخ

همانطور که یخ ساخته می شود، در سینی ذخیره سازی پایینی می افتد. در شرایطی که یخ به طور کامل یخ نمی زند، یا ذوب می شود و دوباره یخ می زند، می تواند به انسدادی برای یخ های آینده تبدیل شود. در این حالت، یخ ساز در حالی که یخ ساخته نمی شود، صدا می دهد و صدا ایجاد می کند. برای ارزیابی، لوله ای را که در آن تکه های یخ ساخته شده است، بررسی کنید.

یخ های چسبیده را با یک وسیله چوبی، سشوار یا آب گرم و پارچه جدا کنید. مراقب باشید که قطعات پلاستیکی نشکند.

ممکن است یخ در قالب های یخ جمع شده باشد. آب گرم را در قالب ها بریزید تا یخ های قدیمی آب شوند و یخ جدید تشکیل شود.

  • تنظیم دما در حالت نامناسب

دمای فریزر بالاتر از 10 درجه فارنهایت (12- درجه سانتیگراد) است. هر زمان که یخ ساز شما از کار افتاد، دمای فریزر را بررسی کنید. اگر دمای فریزر بالاتر از 10 درجه فارنهایت (12- درجه سانتیگراد) باشد، یخ ساز به درستی کار نمی کند. زمانی که دمای فریزر بین 0 تا 5 درجه فارنهایت (18- تا 15- درجه سانتیگراد) تنظیم شده باشد، بهترین عملکرد را دارد.اگر دمای فریزر خیلی زیاد است، مطمئن شوید که کویل کندانسور تمیز است و فن کندانسور برای خنک کردن کندانسور و کمپرسور کار می کند.

سیم پیچ اواپراتور را از نظر یخ زدگی بررسی کنید. اگر یخ زدگی بیش از حد ایجاد شود، هوا نمی تواند از طریق سیم پیچ به گردش درآید و باید اجزای یخ زدایی را برای خرابی بررسی کنید.

  • مهر و موم درب معیوب

همچنین ممکن است به دلیل درزبندی معیوب درب، دما ناپایدار باشد. بدون مهر و موم خوب، با نفوذ هوای گرم به داخل محفظه غذا، دما تغییر می کند. هنگامی که سنسور دما هوای گرم‌تر را تشخیص می‌دهد، کنترل‌کننده کمپرسور بیش از حد کار می‌کند تا دمای صحیح 37 درجه را برای مواد غذایی تازه حفظ شود. این سرد شدن بیش از حد باعث می‌شود دمای فریزر به‌خوبی به زیر صفر برسد، که نوک لوله آبی را که آب یخ‌ساز را تامین می‌کند، منجمد می‌کند. به خاطر داشته باشید که برای مکش و آب بندی مناسب درب، درها باید خود بسته شوند. وزن آنها به حفظ درزبندی ها کمک می کند.

 

اعزام تعمیرکار یخچال فریزر ال جی

 

علت صداهای غیرعادی یخچال ال جی و راه‌های رفع آنها

یخچال یک سری صدهای عادی دارد که گاهی این صداها ممکن است بلندتر از حالت عادی شده و یا غیرعادی شوند. در ادامه این موارد را بیشتر بررسی خواهیم کرد:

  • صداهای خفیف داخل یخچال

صداهای خفیف ترک خوردن قطعات داخلی یخچال از طریق انبساط و انقباض با تغییرات دما تنظیم می شوند، که می تواند منجر به شنیدن صداهای ترکیدن گاه به گاه شود. این تنظیمات کوچک طبیعی هستند، بنابراین لازم نیست نگران آنها باشید.

  • زمزمه ملایم از یخچال

رایج ترین صدایی که از یخچال می شنوید صدای آرام کمپرسور است. یعنی یخچال شما به درستی کار می کند. با این حال، اگر صدای زمزمه به اندازه ای بلند شود که بتوانید آن را از اتاق های دیگر بشنوید، می تواند نشان دهد که مشکلی در کمپرسور وجود دارد.

  • آسیاب کردن، ضربه زدن یا خراشیدن

اگر هر یک از این سه صدا را شنیدید، می تواند نشانه ای از مشکل در فن های کندانسور یخچال یا اواپراتور واقع در فریزر باشد. در بسیاری از موارد، این صداها نشان می دهد که چیزی مانع فن ها شده و از عملکرد صحیح آنها جلوگیری می کند.

نکات مهم برای افزایش عمر مفید یخچال ال جی

در این قسمت قصد داریم به یک سری نکات مهم بپردازیم که می تواند برای افزایش عمر مفید یخچال ال جی شما بسیار مفید باشد.

  • دور بودن از گرما و نور خورشید

ابتدا مطمئن شوید که یخچال شما دور از نور مستقیم خورشید و منابع حرارتی مانند اجاق گاز یا بخاری قرار دارد، زیرا این موارد می توانند باعث شوند که یخچال بیش از حد لازم کار کند. همچنین فضای کافی در اطراف دستگاه برای گردش هوا در نظر بگیرید.

  • نظافت منظم داخل یخچال

تمیز نگه داشتن یخچال بسیار مهم است. یک برنامه تمیز کردن ماهانه، پاک کردن قفسه ها و سطل ها با مواد شوینده ملایم و جاروبرقی می تواند بسیار کاربردی باشد. درزگیرهای درب را به طور منظم برای هر گونه علائم ساییدگی یا پارگی بررسی کنید. مهر و موم محکم برای حفظ دما و کارایی صحیح ضروری است.

  • یخ زدایی

اگر متوجه تجمع یخ شدید، ممکن است یخ‌زدایی دستی لازم باشد. یخچال‌های مدرن ال‌جی معمولاً عملکرد یخ‌زدایی خودکار دارند، اما بررسی منظم می‌تواند از بروز هرگونه مشکل پیش‌بینی نشده جلوگیری کند.

توصیه‌های نگهداری و مراقبت دوره‌ای یخچال ال جی

در خصوص مراقبت های دوره ای باید در نظر داشته باشید که قبل از بروز یک سری خطاها و مشکلات اقدامات لازم را انجام دهید.

  • یکی از این موارد به طور مثال تعویض فیلتر آب در زمان مناسب است. زیرا در غیر این صورت می تواند روی عملکرد سایر قسمت ها نیز تاثیر بگذارد.
  • مورد بعدی تمیز کردن و نظافت مرتب و به صورت دوره ای است؛ زیرا می تواند روی عملکرد یخچال و گردش هوای صحیح تاثیرگذار باشد.
  • در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر مشکل خاصی وجود نداشت نیز حداقل سالی دوبار یا نهایتا یک بار یخچال خود را بررسی کنید تا اگر مشکل احتمالی وجود داشت، سریعا برطرف شود.

روش‌های ساده برای افزایش کارایی یخچال ال جی

اگر کارایی یخچال برای شما مهم است و به دنبال ساده ترین روش ها برای افزایش کارایی آن هستید، در این قسمت همراه ما باشید تا نکاتی را برای این موضوع ارائه دهیم.

  • انتخاب مکان مناسب

در ابتدا به شما توصیه می کنیم که آن را در خنک ترین قسمت منزل تان قرار دهید. موقعیت یخچال شما می تواند بر میزان سختی کارکرد آن تأثیر بگذارد. اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان از منابع گرمایی مانند اجاق گاز و رادیاتور دور باشد. همچنین سعی کنید آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

  • اختصاص فضای خالی

اطمینان حاصل کنید که حداقل 5 سانتی متر فضای خالی در اطراف طرفین، پشت و بالای یخچال برای تهویه وجود دارد. بدون این شکاف هوا، یخچال شما نمی تواند گرمای کمپرسور را آزاد کند. این به نوبه خود باعث می شود یخچال شما گرم شود و سخت تر و طولانی تر کار کند تا مواد غذایی شما سالم بماند.

  • سامان دهی مواد غذایی داخل یخچال

به علاوه همیشه فضایی خالی را در یخچال تان باقی بگذارید تا هوا به درستی گردش نماید. اگر هم یخچال تان همیشه پر است، تا جای ممکن مواد غذایی را به صورت مرتب و سامان دهی شده قرار دهید.

برای دانلود pdf مقاله تعمیر یخچال الجی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *