خوارزم سازه

پیام و تماس جهت خرید

دسته بندی خدمات:

تعمیر یخچال ویترینی ایستاده + اعزام فوری در محل {تهران کرج}

تعمیر یخچال ویترینی ایستاده + اعزام فوری در محل {تهران کرج}

تعمیر یخچال ویترینی نیازمند مهارت و تخصص ویژه‌ای است، به خصوص با توجه به پیشرفته بودن یخچال‌های امروزی و قابلیت‌های متنوع آن‌ها. یخچال صنعتی ویترینی به عنوان یکی از اجزای مهم کسب‌وکارها، برای نگهداری طولانی‌مدت مواد غذایی و خنک نگه داشتن سبزیجات، میوه‌ها و گوشت باید به درستی عمل کند.
افراد متخصص افراد متخصص تضمین خدمات تضمین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته
تعمیر یخچال ویترینی ایستاده + اعزام فوری در محل {تهران کرج}

قیمت تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

نوع خدماتهزینه (تومان)
تعویض ترموستاتاز 400 هزار تومان به بالا
شارژ گازاز 1 میلیون تومان به بالا
تعویض کمپرسوراز 1 میلیون تومان به بالا
تعویض لامپاز 200 هزار تومان به بالا
رفع نشتی گازاز 1500 هزار تومان به بالا
تعویض فناز 500 هزار تومان به بالا

تعمیر یخچال ویترینی به مهارت، تخصص و تجربه در این زمینه احتیاج دارد، به خصوص که بخچال‌های امروزی پیشرفته هستند و قابلیت‌های متنوعی دارند. یخچال صنعتی ویترینی به عنوان یکی از اجزای مهم کسب‌وکارها است که برای نگهداری طولانی مدت از موادغذایی و خنک نگه داشتن سبزی، میوه و گوشت باید درست و سالم کار کند.

در صورت بروز مشکل در سرمایش و یا گردش هوا، با سه سوته تماس بگیرید تا نیروهای متخصص و حرفه‌ای ما برای تعمیر یخچال ویترینی ایستاده به محل مورد نظر شما اعزام شوند. برخی یخچال‌ها که توانایی مهم‌تری دارند و کاربرد آن‌ها بیشتر در مراکز بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، باید هرچه سریع‌تر تعمیر شوند تا به طور کامل از کار نیافتند.

یخچال ویترینی ایستاده چیست؟

یکی از انواع یخچال‌های صنعتی، یخچال ویترینی است که از آن برای نگهداری از مواد غذایی فسادپذیر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، قنادی‌ها و مراکز بزرگ تجاری استفاده می‌کنند. در این یخچال‌ها معمولا از شیشه ساخته شده تا مواد غذایی داخل یخجال دیده شود. به همین خاطر نام اصلی این یخچال‌ها، ویترینی است.

این امکان را برای افراد فراهم آورده تا محتویات داخل یخچال به راحتی دیده شود، بدون اینکه نیازی به باز کردن در یخچال باشد. این ویژگی در یخچال‌های ویرترینی برای حفظ گردش هوای داخل یخچال و کاهش مصرف انرژی فوق‌العاده است. تعمیر یخچال‌ ویترینی بستگی به نوع آن دارد. یخچال ویترینی شامل ایستاده، تک در، دو در، سه در، چهار در و خوابیده است که هرکدام با نقاط قوت و نقاط ضعف خاصی از هم تفکیک شده‌اند.

عوامل موثر بر قیمت تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

عوامل متعددی بر قیمت تعمیر یخچال ویترینی ایستاده تاثیر دارد. یکی از این موارد شامل نوع خرابی یخچال ویترینی است. به عنوان مثال تعویض لامپ یا ترموستات، به نسبت موتور یخچال ویترینی ارزان‌تر در می‌آیند. برخلاف مشکلات شدیدتری مثل خرابی کمپرسور یا نشتی گاز که هزینه بیشتری دارند. در ضمن مدل و برند یخچال‌های جدید، بر روی قیمت تعمیر یخچال ویترینی ایستاده تاثیرگذار است.

چراکه معمولا یخچال‌های برند و شناخته شده قطعات گران‌تری دارند و پیدا کردن تکنسین متخصص برای آن‌ها سخت‌تر است. برخلاف مدل‌های قدیمی‌تر و برندهای کمتر شناخته شده که قطعات ارزان‌تری در بازار دارند و پیدا کردن تکنسین متخصص برای تعمیر یخچال، امکان‌پذیر است. به این ترتیب باید تمامی این فاکتورهای نام برده شده را پیش از تعمیر یخچال صنعتی در نظر بگیرید. یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت تعمیر یخچال‌های ویترینی ایستاده، محل زندگی و هزینه‌های تعمیر یخچال در آن منطقه است.

هزینه تعمیر در مناطق بالاتر با مناطق پایین‌تر جامعه تفاوت دارد و اصولا هزینه‌ها کمی بیشتر از بقیه قسمت‌های شهر محاسبه می‌شود. در آخر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعمیر یخچال‌های صنعتی ویترینی، تکنسین‌های باتجربه است. افراد باتجربه معمولا دستمزد بیشتری برای خدمات خود در زمینه تعمیر یخچال ویترینی در تهران دریافت می‌کنند.

قیمت تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

علاوه بر موارد ذکر شده در بخش عوامل م.وثر بر قیمت تعمیر یخچال ویترینی استاده، ممکن است هزینه‌‌های جانبی دیگری برای قیمت تعمیر یخچال اضافه شود. به عنوان مثال هزینه حمل و نقل یخچال از جمله فاکتورهای جانبی؛ اما موثر بر هزینه تمام شده تعمیر یخچال است. اگر تکنسین نیاز به حمل یخچال به کارگاه خود داشته باشد، هزینه حمل و نقل جداگانه محاسبه می‌شود.

موارد قابل تعمیر یخچال ویترینی

تعمیر یخچال ویترینی در تهران برخلاف تعمیر یخچال فریزر و ساید در منزل به تخصص و مهارت لازم در این زمینه احتیاج دارد تا به طور ریشه‌ای مشکل حل شود. این بخچال یکی از مهم‌ترین تجهیزات فروشگاه‌ها، قصابی‌ها، رستوران‌ها و قنادی‌ها است که معمولا به دلیل کارکرد مداوم، امکان آسیب‌پذیری بالایی دارد. به همین خاطر شناخت موارد قابل تعمیر یخچال ویترینی می‌تواند از بروز مشکلات جدی و در نهایت هزینه‌های سنگین تعویض دستگاه نیز جلوگیری کند.

تعمیر جزئی یخچال ویترینی

یکی از انواع تعمیر که به صورت جزئی قابل برطرف شدن است و به زمان یا ابزارهای پیشرفته نیازی ندارد، مشکل در گردش هوا است. به مرور زمان با کثیف شدن کویل‌های کندانسور و یا گرفتگی فن کندانسور، گردش هوای یخچال دچار مشکل فنی می‌شود. برای تمیز کردن کویل‌ها و کندانسور باید با برس نرم و یک محلول آب و صابون به آرامی محل فن را تمیز کنید. پاکسازی فن کندانسور از گرد و خاک و انسداد، هرچند ماه یکبار ضروری است.

یکی دیگر از مشکلات جزئی یخچال ویترینی در آن است که برای تعمیر آن نیازی به صرف هزینه و وقت زیادی ندارید. این ایراد معمولا زمانی پیش می‌آید ک واشر در فرسوده یا کج شده باشد. از این رو برای تعمیر در یخچال باید یک واشر جدید و مناسب، مطابق با مدل یخچال تهیه کنید. مشکل جزئی بعدی، ترموستات است. زمانی که تنظیمات ترموستات یخچال، درست و براساس اصول نباشد، نیاز به تعویض است.

در اینجور مواقع باید یک ترموستات جدید و متناسب را جایگزین ترموستات قبلی کنید. به غیر از این موارد، یکی دیگر از مشکلات جزئی که نیاز به تعمیر یخچال ویترینی دارد، خاموش شدن دستگاه‌های صنعتی است. معمولا قطع شدن برق یخچال، سیم‌کشی نامناسب، و یا خرابی موتور از علت‌های خاموش شدن یخچال است.

موارد قابل تعمیر یخچال ویترینی

تعمیر اساسی یخچال ویترینی

تعمیر یخچال ویترینی ایستاده، به مشکلات جزئی و ساده ختم نمی‌شود. مشکلات بزرگ‌تری در یخچال‌های صنعتی وجود دارد که با سه سوته می‌توانید به راحتی آن را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنید. خرابی کمپرسور از جمله مشکلات پیچیده‌ای است که به یک متخصص باتجربه در این کار احتیاج دارد. در صورت از کارافتادگی کمپرسور، باید آن را با یک کمپرسور جدید و متناسب با برند یخچال تعویض کنید.

همچنین در صورت نشتی گاز، بهتر است با یک تعمیرکار متخصص در سه سوته تماس بگیرید تا گاز یخچال شارژ شود. در ضمن در صورت بروز مشکل سیستم لوله کشی، مثل انسداد و یا عدم اتصال باید از یک متخصص بامهارت کمک بگیرید تا محل نشتی لوله با جوشکاری برطرف شود. به علاوه مشکلات برقی که نیاز به تخصص و دانش لازم در اینباره را دارد، تنها با کمک گرفتن از متخصصین باتجربه قابل تعمیر است. تعویض برد، شل شدن اتصالات و موارد این چنینی را نباید با تعمیرات جزئی یخچال ویترینی ایستاده مقایسه کرد.

مشکلات الکتریکی در تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

در صورت مشاهده مشکلات الکتریکی در یخچال برای تعمیر آن با سه سوته تماس بگیرید تا نیروهای مجرب و متخصص در این زمینه برای کمک به محل مورد نظر شما اعزام شوند. دلیل مشکلات الکتریکی یخپال ویترینی ایستاده به دلایل زیر است:

☑️ قطعات الکتریکی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز مشکل در یخچال است. به این ترتیب در صورت خراب بودن سوکت دستگاه، کابل برق، قطعات مداری و موارد دیگر امکان خرابی در یخچال وجود دارد.

☑️ یکی دیگر از عوامل موثر در مشکلات الکتریکی، بدون شک قطعات خراب مثل سیم‌ها و فیوزهای یخچال است. در صورت خراب شدن یخچال باید قطعات جدید جایگزین قطعات جدید شود.

☑️ از جمله مهم‌ترین دلایل در مشکلات الکتریکی یخچال، عدم اتصال به برق و یا خرابی سوکت است. منبع برق را بررسی کنید تا اگر یخچال به منبع برق متصل نبود، آن را مجدد به برق و وصل کنید.

مشکلات الکتریکی در تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

تعمیر یخچال ویترینی در فروشگاه‌ها

بیشتر فروشگاه‌ها به خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای از یخچال ویترینی ایستاده استفاده می‌کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی مواد غذایی موجود در بخچال را ببینند و بعد در صورت نیاز در یخچال را باز کنند و محصولی که می‌خواهند را بردارند. این یخچال‌ها نسبت به یخچال‌های قدیمی پیشرفته‌تر هستند و مصرف انرژی آن‌ها در طول روز کمتر است.

با این حال بعد از مدتی ممکن است کمپرسور این دستگاه‌ها خراب شود و یخچال دمای خود را از دست بدهد. در اینجور مواقع متخصص باید وارد عمل شود و کابل‌های متصل به کمپرسور را جدا کند. تعمیر یخچال ویترینی در اینجور مواقع به زمان احتیاج دارد. تعمیرکار پس از بررسی‌های لازم باید کمپرسور را به کلی تعویض کند یا برای تعمیر آن وارد عمل شود.

همچنین از دیگر مشکلاتی که برای یخچال‌های ویترینی ایستاده ممکن است پیش بیاید، تمام شدن گاز دستگاه و بالا رفتن دمای یخچال است. در اینجور مواقع تعمیرکار باید گاز دستگاه‌ها را پر و تنظیم کند تا مجدد از یخچال ویترینی برای نگه‌داری از مواد غذایی استفاده شود. در ضمن، تعمیرکار باید به طور کلی نگاهی به دستگاه و عملکرد موتور آن بیاندازد تا خرابی جدی دیگری پیش نیاید.

تعمیر یخچال ویترینی در تهران

یخچال‌های ویترینی به دلیل استفاده 24 ساعته از آن‌ها در فروشگاه، قصابی، مراکز تجاری، سوپرمارکت‌ها و مکان‌های دیگر باید به طور مرتب هرچند وقت یکبار بررسی شوند تا در صورت نیاز قطعات جانبی دستگاه تعویض گردد. در واقع بیشتر کسب‌وکارهایی که با مواد غذایی سر و کار دارند، باید به بهبود و کیفیت دمای دستگاه و طول عمر آن توجه داشته باشند.

به همین خاطر تعمیر یخچال ویترینی در تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کافی است با سه سوته تماس بگیرید تا نیروهای متخصص و ماهر ما برای برطرف کردن عیب‌های فنی یخچال، به محل اعزام شوند. در صورت اختلال در عملکرد دستگاه، باید قطعات اورجینال مثل کمپرسور و ترموستات جایگزین قطعه‌های قدیمی شوند تا این مشکل مجدد بعد از چند هفته پیش نیاید.

تعمیر یخچال ویترینی در تهران

تعمیر یخچال ویترینی در کرج

شرکت سه سوته با سابقه درخشان در تعمیر یخچال ویترینی در کرج، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. در صورت خراب شدن دستگاه‌های صنعتی که به عنوان چرخ‌دنده‌های کسب‌وکارهایی مثل فروشگاه‌ها و مراکز تجاری است، اگر مشکل فنی پیش بیاید باید هرچه زودتر در اولین فرصت برای تعمیر آن، با سه سوته تماس بگیرید تا نیروهای متخصص تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام شوند.
تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات مدرن و ابزارهای پیشرفته، به راحتی می‌توانند مشکل یخچال ویترینی ایستاده را به طور دقیق عیب یابی کنند. سپس در صورت خرابی یخچال، قطعات یدکی اصل و باکیفیت را به جای قطعات قدیمی در دستگاه قرار دهند تا طول عمر یخچال افزایش پیدا کند. قیمت تعمیر یخچال ویترینی در کرج سه سوته منصفانه است. همچنین تمامی خدمات و تعویض قطعات جدید و قدیمی به مدتی معلوم، گارانتی دارد.

شماره تعمیر کار یخچال ویترینی ایستاده

برای تعمیر یخچال ویترینی ابتدا باید تا حد ممکن مشکل را تشخیص دهید؛ اما از آنجایی که یخچال‌های صنعتی با برندهای مختلف در بازار موجود هستند، تکنسسن‌های باتجربه و متخصص باید برای عیب یابی و رفع آن وارد عمل شوند. از این رو برای تعمیر دستگاه‌های صنعتی باید با شماره تعمیر کار یخچال ویترینی ایستاده در سه سوته تماس بگیرید تا برای تعویض قطعات و تعمیر آن به محل مورد نظر اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

سه سوته به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال ویترینی ایستاده آماده خدمت به شما مشتریان گرامی است. در صورت بروز اشکال در یخچال‌های صنعتی ایستاده که معمولا مختص فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و مراکز بزرگ تجاری و اداری هستند، باید بلافاصله برای عیب یابی و رفع مشکل با تکنسین‌های سه سوته تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال ویترینی تهران و کرج باید برای تعویض قطعات قدیمی، قطعات جدید و اصل را جایگزین نماید تا یخچال‌های صنعتی مثل روز اول برای نگهداری موادغذایی فاسدشدنی کار کنند.

خلاصه مقاله تعمیر یخچال ویترینی

در این مقاله به طور کامل درباره تعمیر یخچال ویترینی ایستاده توضیحاتی ارائه دادیم. موارد قابل تعمیر یخچال‌های صنعتی شامل مشکلات فنی جزئی و مشکلات فنی اساسی است. در هر دو صورت به دلیل پیشرفته و تخصی بودن این دستگاه‌ها برای تعویض قطعات و تعمیر آن باید با یک نیرو متخصص و مجرب ارتباط برقرار کنید تا در کم‌ترین زمان عملکرد دستگاه را به حالت اولیه برگرداند.

تعمیر یخچال ویترینی در تهران و کرج امکان‌پذیر است. تنها کافی است برای ارسال نیروی متخصص به محل با سه سوته تماس بگیرید تا دستگاه خود را تعمیر کنید. در صورتی که برای تعمیر یخچال دیر اقدام کنید، امکان از کار افتادن دستگاه و جواب ندادن قطعات وجود دارد.

برای دانلود PDF تعمیر یخچال ویترینی روی لینک کلیک کنید.

یک پاسخ به “تعمیر یخچال ویترینی ایستاده + اعزام فوری در محل {تهران کرج}”

  1. علی گفت:

    سلام و درود
    برای
    تعمیر یخچال ویترینی ایستاده تماس گرفتم متخصصین خیلی خوبی دارید ممنونم از سه سوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *