خوارزم سازه

پیام و تماس جهت خرید

دسته بندی خدمات:

نظافت استخر حرفه ای {رسوب زدایی} + هزینه شرکتی 1403

نظافت استخر حرفه ای {رسوب زدایی} + هزینه شرکتی 1403

خدمات نظافت استخر شامل شستشوی کاشی استخر، رسوب‌زدایی استخر، جرم‌گیری کاشی‌های استخر و اسید شویی استخر است. جرم‌گیری و شستشوی استخر شامل ازبین‌بردن جرم و سیاهی کاشی‌های کف و دیوارها و همچنین برطرف‌کردن جرم و لکه‌های سفید لبه‌های استخر است.
افراد متخصص افراد متخصص تضمین خدمات تضمین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته
نظافت استخر حرفه ای {رسوب زدایی} + هزینه شرکتی 1403

قیمت نظافت استخر

نوع خدماتهزینه (تومان)
قیمت نظافت استخر با جاروبرقی استخری تا ۵۰ مترمربع500,000 الی 1,300,000 تومان
قیمت نظافت استخر با جاروبرقی استخری بین 50 تا 100 مترمربع950,000 الی 1,800,000 تومان
قیمت نظافت استخر با جاروبرقی استخری بالای 100مترمربعتوافقی
قیمت نظافت استخر به وسیله واترجت و اسید شویی تا 50 مترمربع1,900,000 الی 3,100,000 تومان
قیمت نظافت استخر به‌وسیله واترجت و اسید شویی بین 50 تا 100 مترمربع2,300,000 الی 5,300,000 تومان
قیمت نظافت استخر به‌وسیله واترجت و اسید شویی بالای 100 مترمربعتوافقی

نظافت استخر و جرم‌گیری کاشی‌های استخر از موارد بسیار مهم در حفظ بهداشت استخر به شمار می‌رود. ازآنجایی‌که آب و رطوبت محل مناسبی برای رشد انواع قارچ‌ها و باکتری‌های بیماری‌زا است. تعویض آب استخر به‌تنهایی نمی‌تواند مانع از انتشار بیماری‌های پوستی شود. به همین دلیل لازم است کاشی دیواره‌ها و کف استخر به‌خوبی تمیز و پاکیزه شود. استخرها فضای مناسبی برای رشد جلبک‌ها نیز هستند. جرم‌های سبز و سیاه کاشی‌ها و لبه‌های استخر نشان می‌دهد که محیط آب آلوده شده است. با وجود تمام خدمات نگهداری استخر باز نمی‌توان مانع ایجاد رسوب آب در استخر شد، و باید نظافت استخر به صورت دوره‌ای انجام شود.

خدمات نظافت حرفه‌ای استخر

خدمات نظافت حرفه‌ای استخر شامل شستشوی کاشی استخر، رسوب‌زدایی استخر، جرم‌گیری کاشی استخر و اسید شویی استخر است. جرم‌گیری و شستشوی استخر باغ و یا استخرهای خانگی شامل ازبین‌بردن جرم و سیاهی کاشی‌های کف و دیوارها و همچنین برطرف‌کردن جرم و لکه‌های سفید لبه‌های استخر است. آلودگی استخر باعث به وجود آمدن انواع قارچ‌ها و باکتری‌ها در آب و کنار استخر می‌شود، این آلودگی‌ها باعث انتشار انواع بیماری‌های پوستی و عفونی در بدن است. نظافت حرفه‌ای استخر با استفاده از مواد شوینده مخصوص باید انجام شود تا به صورت کامل این آلودگی‌ها را از بین ببرد.

هزینه نظافت استخر ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه نظافت استخر در سال ۱۴۰۳ بستگی به نوع وسیله‌ای دارد که کارفرما قصد دارد استخر خود را با آن نظافت کند دارد، انتخاب وسیله‌ای که می‌خواهید با آن استخر شما نظافت شود ارتباط مستقیمی به نوع آلودگی استخر شما دارد. همچنین هزینه نظافت استخر به‌صورت مترمربعی محاسبه می‌گردد.

عوامل مؤثر بر روی تعرفه نظافت استخر

خدمات نظافت استخر از سرویس‌هایی است که به‌صورت توافقی قیمت‌گذاری می‌شود. عوامل زیادی در تعیین هزینه شستشوی استخر دخیل هستند. باتوجه‌ به اینکه اندازه و ابعاد همه استخرها یکسان نیست نمی‌توان هزینه مشخصی را به‌عنوان قیمت نظافت استخر تعیین کرد. از طرفی میزان کثیفی استخر روی نحوه شستشوی استخر تاثیرگذار است. به طور مثال در صورت نیاز به اسید شویی، قیمت اسید شویی استخر به‌صورت مجزا محاسبه می‌شود.

در برخی از موارد به‌صورت هفتگی یا ماهانه، تمیزکاری استخر انجام می‌شود؛ بنابراین سطوح استخر دارای جرم و رسوبات سخت نیست و نیازی به پرداخت قیمت اسید شویی استخر نیست؛ اما در مواردی که آب استخر، سال‌تاسال تمیز نمی‌شود و کف استخر تا کنون نظافت نشده، کار بسیار دشوارتر است و هزینه شستشو استخر نیز بیشتر می‌شود. برای مثال یک استخر خانگی که مدت‌ها تمیز نشده و دیواره‌ها و سطوح استخر مملو از جلبک است. بدون تردید برای تمیز کردن این استخر، هزینه نظافت استخر بیشتری باید بپردازید.

استخدام نظافتچی حرفه‌ای استخر

باتوجه‌ به اینکه نظافت و شستشوی استخر امری تخصصی است و علاوه بر مهارت به تجهیزات خاصی هم نیاز دارد، بهتر است از خدمات شرکت‌های نظافت استخر استفاده کنید. کارگر استخدام شده مهارت و تجربه کافی در حوزه نظافت استخر را دارد و به بهترین نحو استخر را نظافت می‌کند. باتوجه‌ به اینکه کارگر در محیط خانه شما در رفت‌وآمد است، بهتر است شخصی قابل‌اعتماد را برای این کار در نظر بگیرید. شرکت سه سوته به هنگام استخدام نیروهای خدماتی، صلاحیت اخلاقی کارگر را به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور در نظر گرفته و افرادی شایسته و قابل‌اعتماد را انتخاب می‌کنند و خدمات شستشوی استخر را با بهترین شرایط برای شما فراهم می‌کند.

انواع خدمات نظافت استخر

انواع خدمات نظافت استخر باتوجه‌ به مدل استخر و میزان کثیفی استخر متفاوت است. مثلاً نمی‌توان برای همه استخرها از یک دستگاه نظافتی خاص استفاده کرد. برخی از استخرهای خانگی مدت‌هاست که تمیز نشده‌اند و نیاز به یک شستشوی اساسی و یا حتی اسید شویی استخر دارند. گاهی بحث هزینه‌ها وجود دارد در این صورت کارفرما یکی از پیشنهادهای متخصص شستشوی استخر را انتخاب می‌کند. در پروژه‌های مختلف باتوجه‌ به شرایط محیطی همیشه یکی از این شیوه‌ها برای تمیزکاری استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • شستشوی استخر با کارواش خانگی
  • نظافت و شستشوی استخر با بخار
  • نظافت استخر به‌ وسیله جارو و برس
  • شستشوی استخر با اسید یا اصطلاحا اسید شویی استخر
  • نظافت استخر و نظافت رسوبات استخر با سولفات آلومینیوم
  • شستشوی استخر با واترجت صنعتی
  • شستشوی سطوح استخر با اسکرابر صنعتی
  • نظافت استخر خانگی با پولیشر

انواع خدمات نظافت استخر

مراحل شستشوی استخر

وقتی آب استخر تمیز و دیواره‌ها و کف آن نیز پاکیزه هستند، برای نظافت و نگهداری استخر منزل، کافی است، برگ‌های روی آب را به‌صورت روزانه با توری مخصوص بردارید تا کیفیت آب حفظ شود. اما برای شستشوی استخر کثیف لازم است تا آب استخر به طور کامل تخلیه شود.

پس از مدتی آب همه استخرها حتی با وجود فیلترهای قوی باید تخلیه شود و نمی‌توان به مدت بسیار طولانی از همین آب استفاده کرد. بعد از تخلیه کامل آب حتما تا خشک‌شدن استخر صبر کنید. سپس لازم است تا روی همه وسایلی که در کف استخر وجود دارد به‌خوبی پوشانده شود؛ مانند پمپ آب، لوازم نورپردازی و… موقع نظافت و شستشوی استخر باید از دسترس دور باشند تا آسیب نبینند، سپس این مراحل می‌بایست یکی پس از دیگری انجام شود:

شستشوی سطح استخر

لبه‌های استخر باید به‌خوبی شسته شده و تمیز شود. معمولاً لکه‌های سفید رنگی روی کاشی‌های دور استخر منزل دیده می‌شود که ناشی از رسوب آب است. این لکه‌ها به‌مرور سخت شده و به‌سختی از کاشی جدا می‌شوند. لکه‌های رسوب آب جلوه‌های بصری استخر را از بین می‌برند. پس از جرم‌زدایی و لکه‌گیری، استفاده از دستگاه پولیشر برای جلای ظاهری لبه‌های استخر پیشنهاد می‌شود.

شستشوی دیوار استخر

تمیز کردن دیواره‌های استخر به معنای نظافت کاشی‌ها، رسوب‌زدایی استخر و درز بین کاشی‌های استخر است. در هنگام نظافت استخر حتی یک نقطه هم نباید فراموش شود زیرا این مناطق محل خوبی برای رشد باکتری‌ها هستند. در سرویس شستشوی استخر همه مناطق به‌خوبی تمیز می‌شود.

شستشوی کف استخر

شاید کف استخر پس از آبگیری دیده نشود؛ اما این فضا، می‌تواند منشا آلودگی آب استخر باشد، برای تمیز کردن کف استخر از انواع دستگاه‌های واترجت، کارواش خانگی و… استفاده می‌شود. پس از تمیز کردن جلبک‌های کف، از واترجت با فشار زیاد آب برای ازبین‌بردن آلودگی‌ها استفاده می‌شود. حتی پس از به‌کارگیری مواد سفیدکننده، جارو و برس همیشه از واترجت برای تمیزکاری استفاده می‌شود. بهترین روش شستشوی استخر بر اساس نظر متخصص شستشوی استخر و بر اساس شرایط موجود اعلام می‌شود.

چند وقت یکبار استخر رو بشوییم؟

استخرهای روباز و روبسته زمان خاصی برای نظافت ندارند. باتوجه‌ به این که استخرهای سربسته آلودگی کمتری دارند، باید در فاصله زمان بیشتری نظافت گردد. استخر را به‌صورت منظم نظافت کنید تا خیلی کثیف نشود. در صورت تغییر رنگ و کدر شدن آب باید برای نظافت اساسی و حرفه‌ای اقدام نمایید. همچنین استخر‌های رو باز به دلیل اینکه در فضای آزاد قرار دارند، انتقال آلودگی به استخر‌های رو باز بیشتر است و باید در زمان‌های کوتاه‌تری اقدام به نظافت استخر رو باز کرد.

چند وقت یک بار استخر را بشوییم

تمیز کردن معمولی استخر

به منظور نظافت معمولی استخر، هفته‌ای یکبار نظافتچی استخر با استفاده از وسایل و مواد ضد عفونی کننده مناسب دیوارها، نردبان و سطح اطراف استخر را نظافت و تمیز میکند. باید توجه داشت که حتی اگر نظافت معمولی استخر‌ را به صورت منظم انجام دهید، همچنان نیاز است تا بعد از مدتی به طور حرفه‌ای استخر را نظافت کنید تا از انتشار بیماری‌ها جلوگیری شود.

تمیز کردن حرفه‌ای استخر

حداقل هر 6 ماه یکبار باید برای نظافت و تمیزکاری حرفه‌ای استخر اقدام کنید. به همین منظور کارگر ماهر آب استخر را تخلیه کرده، سطوح استخر را به طور کامل نظافت کرده و در آخر هم با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مناسب استخر را آماده استفاده می‌کند.

برای دانلود pdf مقاله خدمات نظافت استخر حرفه ای اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *