خوارزم سازه

پیام و تماس جهت خرید

دسته بندی خدمات:

خدمات خانه تکانی و انجام امور شخصی + نیرو خانم مجرب {شبانه روزی}

خدمات خانه تکانی و انجام امور شخصی + نیرو خانم مجرب {شبانه روزی}

به دلیل فشار کاری و کمبود زمان نمی‌توانید به کارهای خانه مثل خدمات خانه تکانی و آشپزی برسید. در این صورت، استخدام خدمتکار منزل بهترین راه‌حل است. خدمتکاران با تجربه در امور خانه‌داری می‌توانند کمک حال شما باشند.
افراد متخصص افراد متخصص تضمین خدمات تضمین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته
خدمات خانه تکانی و انجام امور شخصی + نیرو خانم مجرب {شبانه روزی}

قیمت خدمات خانه تکانی و انجام امور شخصی

نوع خدماتهزینه (تومان)
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 4 ساعت توسط آقا475 هزار تومان
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 5 ساعت توسط آقا565 هزار تومان
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 6 ساعت توسط آقا655 هزار تومان
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 4 ساعت توسط خانوم565 هزار تومان
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 5 ساعت توسط خانوم665 هزار تومان
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 8 ساعت توسط خانوم965 هزار تومان
قیمت خانه تکانی و انجام امور شخصی منزل برای 8 ساعت توسط آقا835 هزار تومان

شما به دلایل مختلفی مثل فشار کاری بالا و نداشتن زمان کافی نمی‌توانید به کارهای خانه مثل نظافت، شست‌وشو، آشپزی، خانه تکانی انباری و… برسید؛ اما به هر حال انجام این کارها ضروری است. در چنین وضعیتی کمک گرفتن از خدمتکار منزل که خدمات خانه تکانی را انجام می‌دهد، بهترین تصمیم برای شماست. خدمتکاران در زمینه انجام تمام امور خانه ‌داری، تجربه بالایی کسب کرده‌اند و کمک حال شما خواهند بود.

هزینه کارگر نظافت منزل چقدر است؟

هزینه خانه تکانی منزل با توجه به اینکه این خدمات توسط خانم انجام شود یا کارگر برای خونه تکونی شما آقا باشد متفاوت است، همچنین عوامل مؤثر دیگری بر هزینه کارگر نظافت منزل تاثیرگذار است که شامل موارد زیر است:

  1. مدت زمان کار: تعداد ساعات کاری مورد نیاز یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه است. هرچه زمان بیشتری برای نظافت نیاز باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد.
  2. نوع خدمات: برخی خدمات نظافت، مانند تمیز کردن شیشه‌ها، شست‌وشوی فرش و موکت یا نظافت انباری‌ها، نیازمند تخصص و تجهیزات خاص هستند که می‌تواند هزینه را بالا ببرد.
  3. تخصص و تجربه: خدمتکارانی که تجربه و تخصص بیشتری دارند، معمولاً هزینه بالاتری دریافت می‌کنند. این هزینه بیشتر به دلیل کیفیت بالاتر خدمات و دقت بیشتر در انجام کارها است.

خدمتکار برای نظافت منزل و خانه تکانی فوری

برای اینکه یک نفر بتواند تمام کارهای خانه را در یک روز انجام دهد، باید تمام وقت خود را صرف آنها کند؛ اما وقتی که خانم خانه شاغل باشد یا بیمار شده باشد یا بچه کوچک داشته باشد، فرصت رسیدگی به این امور را نخواهد داشت. پس باید نظافتچی خانه تکانی استخدام کند تا این کارها را برای او انجام دهد. به طور کلی خدمات خانه تکانی توسط خدمتکاران به شرح زیر است:

وقتی که شما در محل کار هستید و کودکان شما در خانه تنها مانده‌اند. در چنین مواقعی مستخدم خانم می‌تواند در ساعات کاری شما در منزل‌تان کارهای خانه را انجام دهد و همچنین مراقب کودکان‌تان باشد. زمانی که شما به کارگر برای خونه تکونی عید نیاز دارید تا خانه را برای شروع سال جدید کاملا تمیز و مرتب کنید.

وقتی که خانه مدت زمان زیادی تمیز نشده و حسابی به هم ریخته و کثیف شده است، امکان استفاده از خدمات خانه تکانی فوری در این وضعیت به شما کمک می‌کند.

اگر خانم خانه یا یکی از اعضای خانواده بیمار شده باشد، او نیاز به رسیدگی خواهد داشت و زمانی برای انجام کارهای خانه باقی نمی‌ماند. کارگر خوب برای نظافت منزل در این زمان نیز می‌تواند به شما کمک کند تا کارهای شما عقب نیافتند و از بیمار به خوبی نگهداری شود.

کودکان خردسال همیشه والدین را با چالش تمیزکاری خانه روبرو می‌کنند.‌ بچه‌ها نیاز به مراقبت دارند و همچنین کارهای خانه را چند برابر می‌‌کنند. استفاده از خدمات خانه تکانی و نظافت منزل در چنین مواقعی، مشکل پیش آمده را رفع می‌کند.

خدمتکار برای نظافت منزل و خانه تکانی فوری

استخدام خدمتکار منزل و کارگر برای خدمات خانه تکانی

مستخدم باید بتواند کارهایی که به او می‌سپارید را به خوبی انجام دهد و برای اینکه وظیفه خود را به نحو احسنت به اجرا بگذارد، لازم است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • خدمتکار باید از سلامت جسمی کامل برخوردار باشد تا بتواند کارهای سنگین در زمینه خدمات منزل خانه تکانی را انجام دهد.
  • در کارهای خانه، جابجایی اجسام سنگین مثل مبل، میز تلویزیون و… مورد نیاز است و خدمتکار اگر نمی‌تواند این کارها را انجام دهد باید در همان روز اول به اطلاع شما برساند.
  • نظافتچی در وهله اول خودش باید تمیز و مرتب باشد. خدمتکاری که به بهداشت فردی و وضعیت تمیزی خود اهمیت نمی‌دهد، قطعا گزینه خوبی برای نظافت منزل شما نیست‌.
  • دستپخت مستخدم باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. همچنین او باید بتواند انواع غذاهای مرسوم را به خوبی بپزد.
  • خدمتکار باید در زمان انجام کارهای خانه کاملا مسلط باشد و آسیبی به وسایل خانه نرساند.
  • به ساعات کاری خود متعهد باشد و زمان رفت و آمد او دقیق باشد.
  • سرعت عمل بالایی داشته باشد و کارهای خانه را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برساند.
  • امین و قابل اعتماد باشد تا شما با خیال راحت بتوانید خانه و زندگی خود را به دست او بسپارید.

خدمات خانه تکانی و نظافتی شامل چه مواردی می‌شود؟

نظافتچی خانه تکانی یا کسی که شما برای انجام امور خانه استخدام می‌کنید، باید کارهای زیر را در خانه شما انجام دهد:

خدمات منزل خانه تکانی و نظافتی شامل چه مواردی می‌ شود؟

نظافت منزل

اولین مسئولیت کارکنان خدمات خانه تکانی، نظافت منزل و شست‌وشوی مواردی است که باید تمیز شوند. در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گردگیری خانه و تمیز کردن دیوارها، میزها، تلویزیون، وسایل آشپزخانه، مبل و…
  • تمیز کردن کف خانه و از بین بردن لک‌ها و جمع کردن پرزها و موهایی که در خانه پخش می‌شوند
  • شستن ظرف های کثیف شده به صورت دستی یا با ماشین ظرفشویی
  • شستن لباس‌های چرک که صاحب خانه آنها را جدا کرده است
  • شست‌وشو و تمیزکاری سرویس بهداشتی و حمام خانه به صورت روزانه
  • پاک کردن شیشه‌های خانه
  • جارو کشیدن تمام خانه اعم از سالن نشیمن، اتاق‌ها و آشپزخانه

آشپزی و پختن غذا

مسئولیت بعدی مستخدم خدمات خانه تکانی به پختن غذا مربوط می‌شود. خدمتکار باید بتواند غذاهایی را که صاحب خانه از او درخواست می‌کند، به خوبی آماده کند. البته غذاهای مشخصی در این زمینه تعریف می‌شوند و توقع نمی‌رود خدمتکار بتواند غذاهای خارجی که آشپزهای حرفه‌ای رستوران‌ها می‌پزند را برای صاحب خانه سرو کند.

همچنین اگر مواد اولیه غذا در خانه وجود نداشته باشد، وظیفه خرید آنها با خدمتکار است اما هزینه آن را شما پرداخت خواهید کرد. بعد از پخت غذا، لازم است خدمتکار آن را روی میز بچیند. تعداد وعده‌های غذایی که مستخدم در روز باید آماده کند، بستگی به ساعات کاری او خواهد داشت.

رسیدگی به کودکان و افراد مسن

اگر در خانه کودک یا فرد مسنی حضور داشته باشد، مستخدم باید کارهای مربوط به نگهداری و مراقبت از آنها را انجام دهد. البته امور تخصصی پرستاری از کودک یا افراد مسن مدنظر ما نیست بلکه انجام کارهای ساده مثل مراقبت از کودک، دادن غذا و شیر خشک به او و دادن به موقع داروهای افراد مسن جزو وظایف مستخدم است.

استخدام نظافت چی از شرکت های نظافتی بهتر است یا نظافت چی شخصی؟

دو راه برای استخدام نظافتچی برای نظافت مراکز تجاری و غیر تجاری وجود دارد. راه اول این است که به صورت مستقیم با کسانی که خدمات خانه تکانی را انجام می‌دهند، صحبت کنید و یکی از آنها را برای انجام کارهای خانه انتخاب کنید. راه دوم این است که از شرکت های نظافتی برای انجام این کار کمک بگیرید.

استخدام نظافت چی از شرکت های نظافتی بهتر است یا نظافت چی شخصی؟

در بین این دو روش، استفاده از خدمات شرکت‌ های نظافتی پیشنهاد بهتری است چرا که در این شرکت‌ها انجام امور نظافت خانه، نظافت راه پله، نظافت سرویس‌های بهداشتی و… توسط کارکنان با نظارت مستقیم شرکت انجام می‌شود تا کیفیت ارائه شده به شما مورد تایید مجموعه باشد. علاوه بر این، استخدام نظافت چی از شرکت‌های نظافتی مزایای زیادی دارد که در قسمت زیر به مهم‌ترین موارد در این زمینه اشاره می‌کنیم:

  • نیروی نظافتچی آموزش دیده و با تجربه برای انجام کارهای منزل شما اعزام می‌شود که خیال شما از بابت کیفیت خدمات راحت باشد.
  • انواع خدمات نظافتی توسط مستخدم انجام می‌شود و ضعفی در این زمینه مشاهده نخواهد شد
  • خدمات خانه تکانی با برنامه‌ریزی دقیق روزانه، هفتگی و ماهانه توسط شما مشخص می‌شود و مستخدم با توجه به این برنامه به صورت منظم وظایف خود را انجام می‌دهد.
  • نظافتچی شرکتی هزینه‌هایی مثل قیمت خانه تکانی عید را برای شما کاهش می‌دهد چرا که این افراد با قیمت مصوب شرکت کار می‌کنند.
  • اگر شما از نیروی کار اعزام شده راضی نباشید، امکان تعویض او با مستخدم جدید وجود خواهد داشت.
  • امنیت اموال و دارایی‌های ارزشمند شما توسط شرکت نظافتی تامین خواهد شد و شما نگران سرقت آنها نخواهید بود.

برای استخدام کارگر جهت خدمات خانه تکانی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در صورتی که تمایل دارید از خدمات خانه تکانی توسط خدمتکاران استفاده کنید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

سوء پیشینه مستخدم حتما باید بررسی شود تا شخص غیر قابل اعتمادی به داخل خانه شما راه پیدا نکند، در شروع کار با نظافتچی، شرح وظایف او را به صورت واضح برایش توضیح دهید تا تکلیف کار در همان ابتدا مشخص شود برای مثال اگر نیاز به خدمات شستشوی استخر دارید هزینه آن باید به صورت جداگانه محاسبه شود. حساسیت‌های خود را برای خدمتکار روشن کنید، مستخدم را از خود راضی نگه دارید، این کار باعث می‌شود او شوق بیشتری برای کار در خانه شما داشته باشد. در صورت نگهداری از کودکان و سالمندان، وظایف خدمتکار را با توجه به تخصص او تعیین کنید.

استخدام کارگر جهت نظافت منزل

سه سوته برای خدمات خانه تکانی چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟

برای استخدام نظافت چی خانم می‌توانید از خدمات مجموعه سه سوته استفاده کنید. در زمینه خدمات خانه تکان امکان پیگیری موارد زیر از طریق شرکت سه سوته برای شما وجود دارد:

  • نظافت کامل منزل از طریق نیروی کار خانم یا آقا به انتخاب شما
  • نظافت خانه جدید یا خانه قبلی پس از اسباب کشی
  • آماده کردن خانه جدید برای انتقال وسایل خانه
  • تمیزکاری و خانه تکانی دوره‌ای به صورت ماهیانه و سالیانه
  • خدمات پذیرایی مثل پختن غذا
  • جمع‌آوری و شست‌وشوی ظروف خانه
  • نگهداری از کودکان و سالمندان توسط نیروهای باتجربه خانم و آقا
  • امکان دسترسی به بهترین قیمت خدمات خانه تکانی

شماره نظافت چی خانم شبانه روزی

متقاضیان دریافت خدمات خانه تکانی، به دنبال شماره مستخدمانی هستند که کار خود را با کیفیت و با سلیقه انجام می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سه سوته، نظر کاربران را در مورد نظافت چی های مختلف و همچنین قیمت نظافت منزل بخوانید و بهترین تصمیم‌گیری را در این زمینه داشته باشید. سایت سه سوته شماره نظافت چی خانم را در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند در اختیار شما قرار دهد تا امکان دسترسی به کارکنان با تجربه برای شما به وجود آید.

برای دانلود رایگان مقاله خدمات خانه تکانی، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *