خوارزم سازه

پیام و تماس جهت خرید

دسته بندی خدمات:

نظافت برج مسکونی و تجاری پاساژ {قیمت 1403} + اعزام سریع

نظافت برج مسکونی و تجاری پاساژ {قیمت 1403} + اعزام سریع

نظافت برج‌ها، ساختمان‌های اداری و تجاری نقش مهمی در جذب مشتریان و حفظ بهداشت کارکنان دارد. ساکنین این ساختمان‌ها باید برای تمیز کردن سالن‌ها، شیشه‌ها، راهروها و محوطه ورودی از افراد متخصص و تجهیزات مناسب استفاده کنند تا نظافت به بهترین شکل انجام شود.
افراد متخصص افراد متخصص تضمین خدمات تضمین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته
نظافت برج مسکونی و تجاری پاساژ {قیمت 1403} + اعزام سریع

قیمت نظافت برج مسکونی و تجاری

نوع خدماتهزینه
شستشوی نمای ساختمان - 200 تا 300 متراز 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان
شستشوی نمای ساختمان - 300 تا 500 متراز 1 میلیون تا 2 میلیون تومان
نظافت تخصصی برج - 50 تا 100 متر400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان
نظافت تخصصی برج - 100 تا 200 متر1 تا 2 میلیون تومان
نظافت تخصصی برج - 200 تا 300 متر2 تا 3 میلیون تومان
نظافت تخصصی برج - 300 تا 500 متر3 میلیون به بالا
نظافت عمومی برج - 50 تا 100 متر300 الی 500 هزار تومان
نظافت عمومی برج - 100 تا 200 متر500 الی 1 میلیون تومان
نظافت عمومی برج - 200 تا 300 متر1 تا 2 میلیون تومان
نظافت عمومی برج - 300 تا 500 متر2 میلیون تومان به بالا

نظافت برج، ساختمان اداری و تجاری از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در جذب مشتریان و حفظ بهداشت کارکنان است. به این ترتیب ساکنین یک برج یا ساختمان تجاری برای تمیز کردن سالن، شیشه‌ها، راهروها و محوطه ورودی باید از افراد متخصص و مجرب در این کار استفاده کنند تا نظافت ساختمان با بهترین تجهیزات و مناسب‌ترین لوازم انجام شود.

خدمات نظافت برج به دو صورت تخصصی و عمومی است که بستگی به بهداشت ساکنین ساختمان دارد. اگر نظافت یک برج هر ماه انجام می‌شود باید به صورت اصولی و عمیق باشد تا آلودگی‌ها، دود و کثیفی‌ها از روی تمامی سطوح پاک شود. خدمات تخصصی نظافت برج مسکونی و تجاری پاساژ شامل تمیز کردن آسانسور، سرویس بهداشتی، ورودی ساختمان و پارکینگ است.

انواع نظافت برج مسکونی، ساختمان اداری و تجاری

نظافت برج مسکونی با نظافت آپارتمان‌ها متفاوت است. به همین خاطر ساکنین ساختمان‌های بلند و چند طبفه و حتی ساختمان‌های اداری و تجاری مثل پاساژهای بزرگ، باید به طور ویژه نظافت شوند تا علاوه بر بهداشت و تمیزی، ظاهری خوب و شیک داشته باشند. عموما برج‌های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل رفت‌و‌آمد زیاد مشتریان و یا ساکنین هر طبقه، باید هر ماه برای استخدام نظافتچی خانه تکانی با شرکت‌هایی که تجهیزات کافی و لازم را دارند، تماس بگیرند.

نظافت داخلی برج مسکونی و تجاری پاساژ

نظافت داخلی برج مسکونی و پاساژها مثل نظافت ساختمان و راه پله، پارکینگ و مشاعات در سرتاسر شهرها به خصوص شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان، مشهد و تبریز است. این نظافت شامل نظافت داخلی روزانه، هفتگی و ماهانه می‌شود. با سه سوته می‌توانید برای نظافت روزانه برج مسکونی و تجاری خود نیرو بگیرید تا از خدماتی مثل جاروبرقی و تی کشیدن کف راهروها و سالن، ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی و شست‌وشو، عوض کردن سطل زباله و گردگیری سطوح بهره‌مند شوید.

در خدمات هفتگی نظافت برج مسکونی سه سوته، علاوه بر موارد گفته شده خدمات دیگری مثل تمیز کردن شیشه‌ها و درها، تمیز کردن موکت، نظافت استخر و گردگیری تجهیزات اداری نیز وجود دارد. همچنین این شرکت نظافتی با سابقه درخشان در این زمینه، خدمات نظافت برج مسکونی به صورت ماهانه را از بقیه متمایز کرده است. به این ترتیب کارکنان نظافتی شرکت برای خدمات ماهانه باید علاوه بر موارد بالا، باید بخچال و فریزرها را تمیز کنند و چراغ‌ها و سطوح بلند را برق بی‌اندازند.

نظافت داخلی برج مسکونی و تجاری پاساژ

نظافت خارجی برج مسکونی و تجاری پاساژ

نظافت خارجی برج مسکونی، پاساژها و ساختمان‌های اداری که نیاز به وسواس، دقت و تجربه بیشتری دارد شامل نظافت نمای ساختمان و محوطه برج است. به این صورت که کارکنان شرکت نظافتی و خدماتی سه سوته با تجهیزات مناسب و پیشرفته برای تمیز کردن نمای ساختمان؛ مثل پنجره‌های بلند به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

به علاوه از وظایف نظافت برج مسکونی، تجاری و اداری در بخش خارجی ساختمان؛ مرتب کردن باغچه و هرس کردن گل و گیاهان است. جمع‌آوری زباله و جارو کردن جلوی در ورودی ساختمان نیز از جمله خدمات نظافت خارجی پاساژهای تجاری و اداری محسوب می‌شود. با سه سوته خیلی راحت می‌توانید برای تمیز کردن محوطه بیرونی ساختمان و حتی نمای برج از ما نیروی مجرب، کاربلد و آموزش دیده بخواهید.

تجهیزات نظافت برج مسکونی و تجاری

خدمات نظافت برج به خاطر متراژ، رفت‌وآمد زیاد، زیبایی ظاهری ساختمان مسکونی یا تجاری بسیار مهم است. از این رو سه سوته از تجهیزات صنعتی مناسب برای نظافت شرکت و دفتر محل کار و همچنین برج‌های تجاری و اداری استفاده می‌کند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، نظافت سرویس بهداشتی، ورودی برج، پارکینگ، محوطه و نمای بیرونی برج بادقت و ظرافت انجام شود.

تجهیزات عمومی نظافت برج

تجهیزات عمومی نظافت ساختمان‌های چند طبقه مسکونی و تجاری شامل، جاروبرقی صنعتی، دستگاه پولیش و بخارشوی صنعتی، سطل و تی و غیره است که در ادامه به هریک از این موارد می‌پردازیم:

  • جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یکی از تجهیزات عمومی نظافت ساختمان‌های تجاری و مسکونی است که برای تمیز کردن فرش، موکت، انواع کفپوش سرامیکی و پارکت استفاده می‌شود.

  • دستگاه بخارشوی صنعتی

کاربرد دستگاه بخارشوی صنعتی شامل ضدعفونی و تمیز کردن سطوح بدون هیچ مواد شوینده شیمیایی است. این دستگاه در تمیز کردن سطوح برج‌های مسکونی، تجاری و پاساژهای بزرگ استفاده می‌شود.

تجهیزات عمومی نظافت برج

  • سطل و تی

سطل و تی برای نظافت جزئی و سطحی بخش‌های مختلف برج کاربرد دارد. به همین خاطر نیروهای خدماتی نظافتی مجرب سه سوته برای تمیز کردن بخش‌های مختلف برج‌ها، هتل‌ها، پاساژهای تجاری و اداری باید از سطل و تی به عنوان تجهیزات عمومی استفاده کنند.

  • دستگاه پولیش

از دستگاه پولیش برای تمیز کردن سطوح آسیب‌دیده، از جلا افتاده و جرم بسته استفاده می‌شود تا سطح کفپوش یا بخش‌های دیگر برج دوباره مثل قبل، شفاف و تمیز شود. دستگاه پولیش صنعتی قابلیت‌های متعددی در نظافت برج مسکونی، تجاری و اداری دارد.

تجهیزات تخصصی نظافت برج

به غیر از تجهیزات عمومی در نظافت برج‌های چند طبقه مسکونی و غیرمسکونی، تجهیزات تخصصی و خاصی برای نظافت برج وجود دارد که بیشتر برای تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان، محوطه‌های بزرگ و ساختمان‌های خصوصی یا دولتی نیز استفاده می‌شود.در ادامه برای آشنایی با تجهیزات تحصصی، به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • دستگاه نماشوی

دستگاه نماشوی برای نظافت بیرون برج یا ساختمان تجاری استفاده می‌شود. این دستگاه در انواع نماشوی با برس و واترجت نیز در ایران موجود است و برای مواقع خاص کاربرد دارد.

  • دستگاه شیشه‌شوی

برج‌های چند طبقه تجاری و مسکونی برای تمیز کردن نمای بیرونی به خصوص شیشه‌ها، به تجهیزات تخصصی نیاز دارند. یکی از این دستگاه‌های کاربردی و مهم، شیشه‌شوی دستی و سرنشین‌دار است.

تجهیزات تخصصی نظافت برج

مزایای نظافت برج مسکونی و تجاری

نطافت برج مسکونی، اداری و تجاری بدون شک دارای مزایای متعددی؛ مثل نظافت منزل فوری است که باعث شده شرکت‌های خدماتی زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشند. به همین خاطر در این بخش به مزایای خدمات نظافت برج می‌پردازیم:

  • محیط بهداشتی و سالم

یکی از اصلی‌ترین مزایای نظافت ساختمان‌های چند طبقه مسکونی و تجاری، مسئله بهداشت و تمیز بودن محیط است. نظافت درست و تخصصی برج برای از بین بردن آلودگی‌ها، میکروب و کثیفی‌ها هر هفته یا هر یک ماه نیز ضرورت دارد تا ساکنین ساختمان‌ها دچار بیماری‌های عفونی و خطرناک نشوند.

  • فضایی شیک و دلنشین

بدون شک نظافت برج می‌تواند به ایجاد فضایی شیک و مطبوع برای ساکنین و مراجعین نیز کمک کند. به همین خاطر بدون شک این موضوع باعث افزایش رضایت ساکنین و همچنین بهبود روحیه مهمانان می‌شود.

  • کاهش حادثه‌ در زمستان

نظافت منظم و مرتب یک ساختمان تجاری، اداری و مسکونی می‌تواند از خطرهای ناگهانی؛ مانند لغزش و سقوط افراد جلوگیری  کند. اهمیت این موضوع به خصوص در زمستان که احتمال یخ‌زدگی و لغزندگی سطوح وجود دارد، بیشتر است.

  •  افزایش طول عمر تجهیزات

با نظافت و تمیز کردن تخصصی برج تجهیزات و تاسیسات ساختمان، بیشتر می‌شود. به طوری که طول عمر برج افزایش پیدا می‌کند. این مورد در کاهش هزینه‌های جانبی تعمیرات و نگهداری تجهیزات ساختمان در بلندمدت مفید است.

  • کاهش مصرف انرژی

نظافت فیلترهای هوا برای بهبود عملکرد سیستم‌های تهویه مطبوع و در نتیجه کاهش مصرف برق لازم است؛ بنابراین در مجموع، نظافت برج مسکونی و تجاری فواید متعددی برای سلامتی، زیبایی، ایمنی، افزایش طول عمر و صرفه جویی در مصرف انرژی دارد.

مزایای نطافت برج مسکونی و تجاری

عوامل موثر بر هزینه نظافت برج و مجتمع مسکونی

عوامل موثر متعددی بر نرخ خدمات نظافت منزل و برج تاثیرگذار است. این عوامل شامل متراژ و تعداد طبقات می‌شود. هرچقدر متراژ بیشتر و تعداد طبقات بالاتر باشد، هزینه نظافت به همان اندازه بیشتر است. علاوه بر متراژ و مساحت ساختمان، نوع مصالح به کار رفته در نمای برج از جمله فاکتورهای مهم بر هزینه نهایی نظافت مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی است.

میزان آلودگی، کثیفی و حجم کار بر قیمت نظافت‌چی برج به همراه تجیزات تخصصی آن تاثیر به‌سزایی دارد. به همین خاطر قبل از تماس با شماره نظافتچی ساختمان باید به این عوامل دقت کنید و نوع خدمات پایه و تخصصی روزانه، هفتگی و ماهانه خود را مشخص نمایید تا هزینه نطاقت برج در فاکتور درج شود. در ضمن، تعداد ساکنین ساختمان و آدرس محل سکونت نیز از جمله‌های عوامل مهم دیگر بر متغیر بودن هزینه خدمات نطافت ساختمان‌های چند طبقه است.

برای دانلود PDF نظافت برج روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *